{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
985 visninger | Oprettet:

Virbac foder? {{forumTopicSubject}}

Ja, nu har jeg fået en pose Virbac foder med hjem til Cody, så han kan prøve det (der er til 10 dage for ham, og muligvis længere).
Er der nogen der har erfaring med dette foder? Har indtil videre kun hørt godt om det, og kræsne hunde skulle vidst være rigtig glade for det.

Cody er en MEGET kræsen hund. Han er vokset op på Coop optimal hvalpefoder, inden han kom til os, som 8 ugers. Han har fået Royal Canin puppy small breed ved os, da han ikke ville spise Coop foderet (vil IKKE have et foredrag om, at det foder ikke er godt, for det er jeg jo nok udemærket klar over). Vi skiftede ham over på Royal Canin Adult Small breed (eller hvad det nu hedder, det til dem fra 10 måneder), da han var 7 måneder, da han ikke gad hvalpefoderet mere. Nu er han 10 måneder, og gider slet ikke noget foder. Han har ALTID været kræsen, og jeg har ladet mig fortælle, at en Dansk/Svensk Gårdhund er meget kræsen.

Nogen der ved hvad dette Virbac ca. koster, og om det er godt? Dyrlægen anbefaler det jo, men de anbefaler også Eukanuba og Royal Canin, og må altså sige, at jeg ikke er så glad for RC, da der er korn som den første indgrediens mener jeg nok.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Virbac foder?
Kommentér på:
Virbac foder?

Annonce