{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
5.970 visninger | Oprettet:

jeres staffordshire bullterrier? {{forumTopicSubject}}

Nellis blev 1 år her den 28 maj. hun vejer ca. 15 kilo og har været i sin første løbetid..anden løbetid forventes her i august/sep.

men når jeg sidder og kigger på andre staff'er herinde og i omkring samme alder så syntes jeg altså hun er meget lille. selv om hun vejer omkring det samme så virker hun ikke ligeså bred men måske en smule mere høj/tynd og ranglet..

dyrelægen har kigget på hende og han syntes ikke at hun er hverken underærneret eller noget og hun har også fået ormekur..

mit spørgsmål er så..hvor længe kan hun vokse endnu.. højden og længden tror jeg ikke hun vokser mere i, men tænker mere på bredden og hovedet?..nogle siger at deres først var fuldt ud voksen da den var 3..

vi har mange spekulationer omkring det her hjemme..om hun bar er en lille skid eller om vi eventuelt burde overveje andet fodder. vi barfer med råt..de får ben, vitaminer og olie..hendes afføring er normal..

vi tænker lidt og se tiden an her efter næste løbetid om vi eventuelt sku give andet fodder eller om hun automatisk vokser mere..

men del gerne jeres erfaring:)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  jeres staffordshire bullterrier?
Kommentér på:
jeres staffordshire bullterrier?

Annonce