{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.947 visninger | Oprettet:

Ny hvalp skal møde "gammel" hund {{forumTopicSubject}}

Jeg har lille Baluh på og her på mandag har jeg så den glæde og hente lille lulu som skal blive en del af vores flok og vi glæder os og i gang med at gøre hjemmet hvalpe "klar" .

Men mit spørgsmål er så når jeg kommer hjem på mandag med lulu, skal jeg så lade dem møde på neutral grund og hvor jeg præsentere den nye eller er det mig der skal komme med baluh?? eller er der andre måder at gøre det på?

Det er mange år siden sidst jeg har prøvet det så kan ærligt ikke helt huske hvordan vi gjorde det dengang.. smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ny hvalp skal møde "gammel" hund
  • #1   9. aug 2012 Vil sige at de burde mødes på neutral grund hvis din gamle hund har problemer med at acceptere nye hunde.. Men ellers tror jeg godt man kan lade dem mødes i hjemmet. Gjorde vi i hvert fald dengang jeg fik Fillipa smiley Det er dig der skal komme med den nye, da du er den anden hunds "leder" og derved også den der skal præsentere det nye familiemedlem ville jeg mene..

  • #2   9. aug 2012 Tak Camillia smiley Han haar ikke svært ved at acceptere nye hunde, har næsten lige mødt min mors hvalp og ja han sætter ham på plads og ellers leger han bare med smiley Det gir meget go mening det du siger der med at jeg så os en den der skal præsentere den nye smiley

  • #3   9. aug 2012 Vi fik vores hjalp hjem en meget isglat decemberdag, Så vores gamle hund mødte hvalpen ude på græsplænen, så gik vi alle sammen lidt rundt i haven, hyggede med lidt guffer og så gik vi ind - alt forløb fint, uden uoverensstemmelser. Da den gamle efter nogle dage indså at hvalpen var kommet for at blive, var der lige nogle opdragelsesmæssige ting, der skulle på plads. Der gik faktisk op mod 4 måneder, før de sådan helt fandt hinanden. smiley

  • #4   9. aug 2012 Hej Betina

    Ja regner nu heller ikke med alle blir rosenrødt til start men som du os skriver at de lige skal finde hinanden og ja baluh skal jo finde ud af at hun er kommet for og blive. Men det med græsset er jo os meget smart og jeg har græsplæne og måske slutte af med en lille tur i skoven sammen inden vi tog hjem og spiste, kunne det være en go ide? og så det blev skønt vejr mandag smiley


  • #5   9. aug 2012 Vores mødte hinanden i haven, det gik ganske fint. De fik lov at hilse og lege med hinanden. Selvfølgelig skulle de lige se hinanden an først.. Men ellers forløb det stille og roligt... smiley

  • #6   9. aug 2012 Elsker rotten, jamen tror jeg tager jeres gode råd til mig og udnytter at jeg har have muligheder til det os smiley

Kommentér på:
Ny hvalp skal møde "gammel" hund

Annonce