2.034 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 16 Svar

charlotte o
charlotte o
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 39

pancreas insufienc - andre?? pancreas insufienc - andre??

Hej

Min hun har fået diagnosen pancreas insufienc. hans tal er helt nede på 1 - så hans bugspytkiel virker slet ikke..

han får noget pulver der hedder panzym - men jeg giver 500 kr for ca 150 gram, og det holder ikke engang en måned smiley

nogen der kender til andre alternativer?

det kan købes billigt i UK - men er ikke sikker på om jeg må købe det smiley
jeg kunne også få sendt det hjem til en ven i UK, som så kan sende det til mig - men det gør det jo ikke mere lovligt - der er bare virkelig mange penge at spare smiley

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte ballofix 1.500 kr.
  • Montering af vaskemaskine og tørretumbler 500 kr.
  • 3 sal, stort bord til kældren 1.150 kr.
  • Punkteret cykel dæk 300 kr.
  • montering af induktionskogeplade 1.000 kr.
  • Elektriker 760 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  pancreas insufienc - andre??
  • charlotte o
    charlotte o Tilmeldt:
    mar 2012

#2   10. aug 2012 nej ikke ifølge lægemiddelstyrelsen.. man må kun indføre "kosttilskud" til mennesker.
    Panzym er kun til dyr

• charlotte o
    charlotte o Tilmeldt:
    mar 2012

#4   10. aug 2012 OKay - så det kan godt lade sig gøre.. smiley

• charlotte o
    charlotte o Tilmeldt:
    mar 2012

#5   10. aug 2012 Regler for privatpersoners indførsel af medicin
    Som hovedregel må privatpersoner ikke indføre medicin til Danmark. Privatpersoner dækker også læger, tandlæger og dyrlæger. Privatpersoner må dog godt indføre lovligt indkøbte lægemidler fra EU/EØS lande, hvis de er til personlig brug og til at forebygge eller behandle sygdomme. Der må ikke indføres medicin til dyr.

men er frontline medicin?

• #6   10. aug 2012 Jeg har også tit bestilt fra UK og er ret sikker på at hvis det var medicin, ville det ikke kunne sendes fra deres webshop. Man kan heller ikke bestille hårspray længere og det kommer altid frem på skærmen, at varen ikke kan sendes.

• #7   10. aug 2012 Dem jeg kender køber det i Tyskland... Altså enzym

• charlotte o
    charlotte o Tilmeldt:
    mar 2012

#8   10. aug 2012 ved du om det også er billigt -

jeg har prøvet nogle piller fra tyskland - der var dog ingen effekt.. så det er pulver jeg skal have fat i

• #9   10. aug 2012 Ja, det er langt billigere end i DK. Netop derfor de køber der smiley

• charlotte o
    charlotte o Tilmeldt:
    mar 2012

#10   10. aug 2012 kan du finde ud af hvad det hedder ? har ikke kigget så meget i tyskland - da tysk ikke lige er min stærkeste side smiley

• #11   10. aug 2012 Min kat har osse lige fået det konstateret... Så jeg følger lige med og suger al viden til mig...

• charlotte o
    charlotte o Tilmeldt:
    mar 2012

#12   10. aug 2012 din kat kan garanteret bruge de piller jeg købte på flensborg apotek - det skal jo ikke have nær så stor dosis som min dreng på 37 kg smiley

hvad har du fået til din kat ind til videre? - og kan du huskehvad hans tal lå på?

• #13   10. aug 2012 Han har fået nogle piller som ikke har virket... Jeg kan ikke huske hvad de hedder og jeg er ikke hjemme lige nu så jeg kan se efter.

Jeg syns dyrlægen sagde tallet sku ligge omkring 5 og Massens ligger på 13....

Jeg skal snakke med ham på mandag og så vil jeg høre om han må få det pulver konstateret

• charlotte o
    charlotte o Tilmeldt:
    mar 2012

#15   10. aug 2012 er det dem der hedder Kreon? for det er dem jeg har købt i tyskland - de virker desværre ikke her-- tror jeg gav ca 750 for 200 piller

• charlotte o
    charlotte o Tilmeldt:
    mar 2012

#16   10. aug 2012 Ved ikke om det er anderledes for katte Annelise - for Jasons tal ligger på 1 - jeg tror det går ned af jo dårligere det er

• #17   10. aug 2012 Kosttilskud må købes i udlandet, medicin må ikke.

• charlotte o
    charlotte o Tilmeldt:
    mar 2012

#19   10. aug 2012 det er også 25000 vi har - jeg vil nu prøve at skille dem ad - så han får det der er inden i direkte i maden.

for det går desværre skidt med ham. - han taber pelsen, har store sår - han øre er betændte og han har øjen betændelse. og han har tabt 8 kg på 2 måneder. smiley

• #20   10. aug 2012 Vi havde en rottweiler for mange år siden, han fik i starten granulat, men gik siden over på nogle piller, kan selvfølgelig ikke huske hvad de hedder, men det skulle være stort set det samme, bortset fra pillerne var billigere at bruge. Det var dog meget vigtigt at han fik dyrlægens specielkost stammen med og intet andet. han blev 8 år og havde det fint, indtil han fik kræft i nyrerne.

Kommentér på:
pancreas insufienc - andre??

Annonce