826 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

mærkelige tilbud kan man altid få mærkelige tilbud kan man altid få

ja nogle gange så undre det mig at jeg stadig bliver overrasket i min færden på nettet, men det gør jeg altså stadig, og det gjorde jeg igen tidligere på aftenen.
Jeg har i noget tid snakket om at prøve snart at anskaffe mig en hund, men det er ikke noget jeg har travlt med, en dag kommer den rigtige hund for mig og min familie og så skal vi nok træde til, men jeg har ikke gået stille med dørerne om at jeg kigger på hund, ikke leder bare kigger, dette har jeg også i andre fora på nettet, tidligere på aftenen var der så en person der skrev en privat besked til mig på et af de andre fora, hun ville egentligt hører om jeg var interesseret i en hvalp, nysgerrig som jeg er kigger jeg selvfølgelig på hendes profil, men kunne ikke se nogle hvalpe, så skriver tilbage om der var mulighed for at se denne hvalp. Det var der ikke for de var ikke født endnu, men jeg kunne vælge at låne hendes hunhund og så kunne jeg finde en hanhund jeg gerne vil bruge og lave et kuld hvalpe, alle hvalpene ville så være mine og jeg kunne sælge dem jeg ikke gad at have, men jeg skulle selv betale parringen, og så skulle hunhunden blive hos hende, men jeg skulle betale plejepenge som var 150 kr om dagen, fra parring til at jeg hentede hvalpene og jeg skulle samtidig også betale vaccine til hunhunden og alle dyrlæge regninger der ville komme uanset hvad.
Undskyld men det synes jeg bare overhovedet ikke lyder som et tilbud for mig, og synes også at det var en underlig metode.
Jeg skriver tilbage til hende at det er jeg ikke interesseret i og kunne se på hendes profil at hunden ikke var undersøgt for nogen arvelige sygdomme, hvortil at hun svarer at det kunne jeg selv sørge for og hun havde gjort det sådan masser af gange og mange folk havde handlet med hende på den måde.
Undskyld mig, men det er da ikke normalt er det ? jeg er faktisk ret overrasket over hendes metode, især da hun efterfølgene blev temmelig sur og mente at jeg dømte hende og det var mig der ikke havde forstand på hvordan man lavede hvalpe (det har jeg heller ikke, men jeg nægter at tro på at det der er en særlig god metode)

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skal have fjernet hvepsebo 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 1.149 kr.
  • Møbler på plads efter gulvslibning 2.500 kr.
  • Nedtagning og bortskaffelse af trampolin 300 kr.
  • Elektriker - opsætning af lamper plus stikkontakt 1.400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  mærkelige tilbud kan man altid få
  • #1   13. aug 2012 NEJ, det er bestemt ikke normalt!! Jeg kommer til at tænke på en alfons, når jeg hører det du beskriver!!

• #2   13. aug 2012 Ej nej nej... Det lyder da helt hen i hampen... Ville godt nok holde mig væk...

• #3   13. aug 2012 fy for helvede et tilbud !?

hun har vel ingen ide om dine kvalifikationer som opdrætter :S ( altså forstå mig ret- det er ikke negativt ment mod dig, men hvor seriøs kan man være... :S )

damn ! ... smiley

• #4   13. aug 2012 F&Z jeg forstår udemærket hvad du mener smiley jeg har hverken erfaring eller viden inde for hundeavl, jeg ved ikke hvilke arvelige sygdomme eller defekter de forskellige racer er præget af eller hvad man må blande og hvad der bestemt er no go.

Jeg ville aldrig turde at hoppe ud i sådan et projekt, der er så mange ting der kan gå galt og værst af alt kan jeg jo risikere at sidder tilbage med 12 hvalpe der dødsyge eller for avlet et eller andet skravl som ikke ville kunne du.
    Nej jeg holder mig fra avlen og så køber jeg en hund af nogle andre der har gjort det hårde arbejde med avlen smiley

• #5   14. aug 2012 Altså i hesteverdenen er det ikke helt unormalt at "udleje" en hoppemave, fx hvis den ikke kan rides. Men heste får jo også normalt kun 1 føl, ikke 5-10 hyperaktive hvalpe! smiley Så synes det lyder virkelig underligt, især fordi hun ikke kender dig, og fordi man skal være utrolig dårlig til matematik for ikke at kunne gennemskue at det kommer til at koste kassen for dig.

• #6   14. aug 2012 Røsle. har flere gange lånt hoppemaver til mit hesteavl for at få noget nyt hoppeblod i.
    Men ja, det er ret tydeligt at hvem der ville være vinderen i det fantastiske tilbud

• #7   14. aug 2012 Det er jo sindssygt at hive en tæve ud i et fremmed hjem for at den skal have hvalpe også hjem igen... Men er der penge at tjene er folk villige til de vildeste ting.. Stakkels hund.

• #8   14. aug 2012 jep smiley

Kommentér på:
mærkelige tilbud kan man altid få

Annonce