{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Kommentarer på:  Hvad er vigtigt for dig??
  • #1   15. aug 2012 Jeg går efter billigste pris inkl. porto når jeg sammenligner legetøj mv.
    Jeg handler næsten kun online.

• #2   15. aug 2012 Det vigtige for mig er, om dyret vil kunne lide det. Jeg har brugt penge på legetøj de ikke gad røre, så nu tjekker jeg bedømmelser fra andre hunde og katte ejere, før jeg køber smiley Dernæst er det prisen, i den forstand at jeg kan købe kvalitets legetøj - bare uden porto og 25% moms - på eks Zooplus.de.

• #3   15. aug 2012 Jeg køber noget, som jeg håber, jeg bliver glad for i længden smiley

Jeg har haft sådan en Bustercube og den blev over tid virkelig klam indvendigt, da der satte sig snask fra tørfoderet inde i den.

Pt. har vi en Dogmaze, som er nem at gøre helt ren og som dermed kan holde i længere tid smiley

Jeg skeler til pris i forhold til kvalitet og hvad jeg skal bruge det til. Jeg bruger en sjælden gang imellem flexline i skov/på strand, hvor der er snorpåbud. Nu er han egentlig rimelig lydig, så der har jeg snuppet en billig 8 m fra Lidl til en 50'er. Den fungerer helt fint til os smiley

• #4   15. aug 2012 Køber både på nettet og i forretningerne.

Det er mest tyggeting/godbidder der købes.

Køber jeg på nettet, så kan portoen få mig til at gå til næste shop, hvis den er alt for høj.

Prisen på produkterne har vel altid en indflydelse og den kan lynhurtigt tjekkes via google

• #5   15. aug 2012 Jeg søger altid på pris, og vælger som regel webshop efter om prisneveauet er markant lavere, eller porto er gratis. Og så at der er gode tilbud! Jeg elsker at shoppe, og at blive fristet til lige at smide en pakke billige tyggeben eller lignende oveni smiley

• #6   15. aug 2012 " desværre " har jeg nu været hundeejer i mange år og ved hvad jeg vil have....
    Dette har gjort, at jeg ved anskaffelsen af Bertil nøjagtig vidste hvad jeg skulle købe af udstyr fra starten af.
    Så når jeg for forvildet mig ind på en hjemmeside eller en butik , ja så står jeg der hver gang og tænker;
    " vil jeg skifte dette eller hint ud med det jeg har i forvejen ?? " og så er svaret altid nej....
    Så jeg hygge shopper ikke mere og da jeg har valgt det rigtige ( i min verden ) fra start , ja så holder det også bare derudaf.....
    Da jeg købte Bertils udstyr , gik jeg udelukkende efter det jeg ville have og ikke efter prisen.
    Så her er det rigtig kedeligt og uden fornyelser af nogen art....

• #7   15. aug 2012 Jeg køber helst i forretning - vil godt mærke og føle på genstanden og vurdere om jeg mener det er ok til prisen. Mange gange tror man jo det burde være guldbelagt med de priser smiley

Ved godt at pris og kvalitet hænger sammen ....

• #8   15. aug 2012 Jeg skal bare have noget der er i orden og efterhånden ligger det nogenlunde klart, hvad der er det.

Så det er egentlig kriteriet...

• #10   15. aug 2012 Vil helst købe i en forretning hvor man kan føle/se varen, men har også lavet et par køb (running egg og andet) som jeg ikke kunne hitte i en butik.... bamser køber jeg gerne i Ikea eller laver selv som med så mange andre ting så som hæklet/syet legesager - kurve :o)

Kommentér på:
Hvad er vigtigt for dig??

x