{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
686 visninger | Oprettet:

grand danois og Acana foder produkt ?? {{forumTopicSubject}}

hejsa

jeg har normalt foder med acana til min dansk svensk gårdhund i mange år og må sige det er et super godt foder smiley men grundet det høje protein indhold foder jeg netop ikke min GD hvalp med dette - men jeg har hørt og læst at der er forskel på hvad protein der er tale om i foder...nogle er tilsatte og behandlet proteiner mens det i acana skulle være 100% naturligt og hunde derfor sagtens kan tåle dette osv.

men kunne godt tænke mig at høre om der var nogle med GD som har brugt dette mrk til deres og hvad de syntes...opdrætter jeg har købt min hvalp ved kunne ikke sige så meget om foder da de ikke kendte mrk så ville ikke udtale sig om det men jeg selvfølelig skulle passe på med protein og fedt indholdet så min hund ikke vokset for hurtigt - jeg foder stadig med det foder opdrætter bruger - hun trives fint og er lge som hun skal være smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ordne trådløse lyskontakter / IHC anlæg 700 kr.
  • Pasning af gårdhave/indkørsel 600 kr.
  • Vinduespudsning af ca. 58 m² bolig 500 kr.
  • Reparation af opvaskemaskine 970 kr.
  • Hænge tre lamper op 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  grand danois og Acana foder produkt ??
  • #1   22. aug 2012 Hvis hun trives fint på det foder hun får nu hvorfor så skifte??? Du skal passe meget på hvad du giver din GD specielt som hvalp. Du kan komme til at så med en hund som tilter helt i vækst hvis den får det forkerte.

• Anni J
    Anni J Tilmeldt:
    aug 2012

Følger: 1 Svar: 3
    #2   23. aug 2012 Et rigtig godt foder til GD hunde er Josera Festival. Kan købes på (link fjernet)

Kommentér på:
grand danois og Acana foder produkt ??

Annonce