{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
766 visninger | Oprettet:

Svært at sende sin dreng på ferie :-) {{forumTopicSubject}}


Min Saga på 10 måneder er kommet i sin første løbetid, så min mor (hundebedsten) har nu til aften hentet Zico på 14 år. Så nu er han på ferie indtil Sagas løbetid er overstået.

Jeg ved han har det fantastisk nede hos hundebedsten, men det er nu altså mærkeligt, at han ikke er her.

Og han gad da ikke engang sige pænt farvel, og "på gensyn" og møs-møs og "kan du nu ha' det godt" og alt det dér.. Han skyndte sig bare ind i hundebedstens bil med et udtryk der sagde: "Hvad æh... skulle vi aldrig afsted eller hvad?"....

Kan da godt regne ud, om det her bliver hårdest for hunden eller moren smiley

Nogen der kender det?


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Havehjælp 1.200 kr.
  • Samle et klædeskab 1.000 kr.
  • udskiftning af HFI relæ 1.500 kr.
  • Samling af et åbent ikea skab 860 kr.
  • Hækkeklipning 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Svært at sende sin dreng på ferie :-)
Kommentér på:
Svært at sende sin dreng på ferie :-)

Annonce