{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
584 visninger | Oprettet:

Til Mikkel & Lykke M {{forumTopicSubject}}

Til mikkel & Lykke M

Det var da noget af en påstand at komme med! At der skulle forekomme hundekampe på 5-øren jævnligt er da fuldstændigt grebet ud af luften. Jeg er kommet der dagligt, på alle tider af døgnet, i omkring 20 år, og har ALDRIG observeret en organiseret hundekamp. Mon ikke du/i forveksler hundekampe med hundeslagsmål? Dem er der jo en del af når alle render rundt uden snor eller styr på deres hund..
Kom med nogle beviser, førstehåndskendskab, billeder, politirapporter, eller bare én eller anden form for dokumentation når du/i kommer med så grove anklager. Ellers skal man sgu nok holde sin mund og lade være med at rende med rygter..
Jeg er ikke medlem herinde, men da jeg kom forbi og læste det indlæg ovenfor måtte jeg reagere. Det skal ikke stå som en sandhed at der foregår hundekampe på 5øren på Amager.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Til Mikkel & Lykke M
  • #1   13. feb 2005 Ja nu er det jo så lidt svært at svare en der ikke er herinde, men for at andre ikke skal tro at det jeg skrev er noget jeg "fuldstændigt har grebet ud af luften"... kan jeg oplyse at en af mine venner der er ejer af en Amstaff, netop på femøren er blevet tilbudt en KAMP.... der skulle foregå derude.... dernæst vil jeg så sige at NEJ jeg har ingen beviser iform af billeder eller politirapporte, men at det er et hårdnakket rygte... som jeg har hørt fra flere uafhængigt af hinanden.... og Jens!!! af en eller anden grund tror jeg ikke at de der laver og udfører hundekampe, reklamerer så voldsomt med det, da det er ulovligt i Danmark... så at du ikke ved selvsyn har set det, er måske ikke så underligt...
    Så kan jeg også undre mig over at du tager min påstand så ilde op... hvorfor...ejer du femøren...eller er du en af dem der ikke ønsker at rygtet er kendt????

    nå man never mind...
    Lykke


Kommentér på:
Til Mikkel & Lykke M

Annonce