921 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Frugt og grøntsager? Frugt og grøntsager?

Hej.

Jeg har lige været ved dyrlæge med min lille baby. Han har noget sart mave og har ikke villet spise og drikke de sidste par dage. Han har det lidt bedre og er begyndt at tage væske til sig Anyways...
Jeg kunne godt tænke mig at høre jer (for jeg glemte at spørge dyrlægen) om der er nogle gode frugter + grøntsager som min hund med sart mave gerne må få. Han er vild med æbler, dåse-majs og agurker.
Er der samtidig nogle frugter og grøntsager som jeg skal holde mig fra?

Knus til jer. smiley

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Klipning af hæk 1.000 kr.
  • Udskiftning af rør del på afløb 1.000 kr.
  • Hovedrengøring 1.500 kr.
  • Klipning af hæk 800 kr.
  • Ophæng af fjernsyn og billeder 900 kr.
  • Køkkenamatur er løst 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Frugt og grøntsager?
  • #2   24. aug 2012 man kan give skånekost til dårlig mave. Kog ris helt ud og bland kogt kylling eller torskerogn i. Giv små potioner flere gange om dagen...

• #5   24. aug 2012 Ja hans mave er sart og vi har fået noget skånekost til ham. Han er samtidig blevet kastereret for 3 år siden hvilket gør at han hurtigt tager på. Så hurra, vi har fået skånekost med lavt fedtindhold. smiley Smart! Så Maj-Britt, det er ikke smart at give ham æble-stykker eller hvad? Giften fra kernerne trækker måske ud i selve æblet?

• #8   24. aug 2012 Okay. smiley Får det er jo slut med alt mulig menneske-mad halløj med den sarte mave. Så det kunne være dejligt, hvis han måtte få lidt frugt og grønt som ikke slog maven i stykker. Bare så han fik smagssansen stimuleret en lille smule. Tørre hundekiks og hud-ben kan også blive kedeligt i længden tror jeg. smiley

• #10   24. aug 2012 Tak for det. smiley

• #11   24. aug 2012 vil da slet ikke anbefale frugt på nogen måde -for meget frugtsukker og syre...intet af det har en hund godt af :-s

men lidt gullerødder måske smiley Men vil da tro at noget godt råt kød vil være bedre ;:-)

Kommentér på:
Frugt og grøntsager?

Annonce