Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rådgivning støbning gulv 205 kr.
  • Rengøring af hel lejlighed 900 kr.
  • Ophæng af ting 400 kr.
  • Løse skabslåger 830 kr.
  • 3 Ikea køkken overskabe 350 kr.
  • Installation af vaskemaskine 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Frugt og grøntsager
  • #1   15. jul 2009 Elsker frugt og grønt så det spises i store mængder her.... Spiser meget salat, frugt ad libitum, forskellige slgss kogte/stegte grøntsager og rodfrugter...((o:

• #2   15. jul 2009 her i huset spiser vi alle former for frugt og grønt, i rigelige mængder..
    Kåle i alle dets afskygninger får jeg dog lov til at beholde for mig selv...

• #3   15. jul 2009 Lige for tiden:
    Rigtig mange kogte majskolber - med smør - Det er da sundt smiley

• #4   15. jul 2009 Jeg er gået helt amok i kirsebær og ærter pt.. det er lige sæsonen og jeg kan slet ikke stoppe igen *rødme*

Desværre er det ikke nemt at spise ærter herhjemme, for Oliver (katten) mener helt klart at han skal have halvdelen.. og kommer farende lige så snart man "popper" en bælg

• #5   15. jul 2009 Ih altså.. hvor er I gode til at spise sunde ting. Jeg er rigtig dårlig til at spise frugt og grønt. Vil så gerne, men når jeg står i butikken, er der ikke noget, der frister. Gider ikke altid at spise æbler og pærer.

Synes også jeg bliver så oppustet og får luft i maven af frugter. Gør I ikke det?

• #6   15. jul 2009 Jeg får heller ikke spist så meget frugt om vinteren.. I det hele taget er jeg ekstrem usund *rødme*

Kommentér på:
Frugt og grøntsager

Annonce