1.225 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 13 Svar

Farvel Diva :'-( Farvel Diva :'-(

Lørdag valgte vi at få vores 7 år gamle Bull terrier Diva aflivet....

Diva var vores første bull terrier, hun var en skøn hund, men udviklede desværre allergi da hun var 1 år gammel, hun kom igennem hyposensibilisering, som hold allergien i ave i mange år, men for ca 1 1/2 år siden begyndte det at vise sig i poterne....
Derudover bemærkede jeg hun var blevet langsommere om at rejse sig, vi tog til dyrlægen og fik hende røgtenfotograferet, det viste sig hun havde spondylose flere steder i ryggen...

Det sidste år har hun været on og off prednisolon og antibiotika behandlinger, til sidst var hun tvunget til konstant at være på prednisolon for at holde poter og rygsmerter i skak.
Bivirkningerne ved dette, var vi fik en meget deprimeret og trist hund, + effekten af prednisolonen ikke var så effektiv på rygsmerterne mere.

De sidste 14 dage fjernede vi alt medicin og fik vores gamle, vand og bold glade hund igen- sindsmæssigt men med værre smerter i ryggen end forventet og hun kunne ikke løbe efter bolden mere end to gange og længere gåture blev også or meget for hende.

Vi valgte derfor at hun skulle have fred. smiley
Dyrlægen kom hjem til os og alt blev gjort mens hun tølte sig rolig og tryg på sofaen.

R.i.P min smukke første bull terrier-engel Diva.
jeg ved tålmodighed ikke var din stærke side men jeg håber du står logrende den dag vi kommer op til dig :-* smiley

http://www.hundegalleri.dk/galleri/6223-bullterrier_diva

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Klipning af hæk 1.000 kr.
  • Udskiftning af rør del på afløb 1.000 kr.
  • Hovedrengøring 1.500 kr.
  • Klipning af hæk 800 kr.
  • Ophæng af fjernsyn og billeder 900 kr.
  • Køkkenamatur er løst 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Farvel Diva :'-(
Kommentér på:
Farvel Diva :'-(

Annonce