{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.243 visninger | Oprettet:

Hvor er min lille pølse :'0( {{forumTopicSubject}}

Hej allesammen. Her for et halvt års tid siden, blev min gravhund junior adopteret til et andet hjem. Et godt hjem troede jeg. Idag skrev jeg til hende der fik ham fordi han har fødselsdag, og spurgte om hun ville sende et billede af ham (som vi aftalte ved adoptionen) det kunne hun ikk over MMS, så spurgte jeg om hun ville sende et over mail, og siden der har jeg ikk kunnet få kontakt til hende smiley det er jo ikk fordi jeg vil blande mig i hendes liv, ville bare gerne se at han har det godt, for vi savner ham til hudløshed. Og de gange jeg har haft skrevet til hende er de altid på vej ud og gå... Synes bare det virker mærkeligt, og mit hjerte fortæller mig at alt ikke er som det skal være :'0( hvis der er nogen herinde der kender hende der har ham (hun skulle hedde Liselotte) eller ved hvordan han har det, så please skriv til mig. Vil blot vide om han har det godt nok. Junior kan ses under min profil. Gør ikk andet end at tude og spekulere, så det ville være dejligt hvis der var nogen der ved noget om ham. Knus henriette

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvor er min lille pølse :'0(
  • #2   29. aug 2012 Majbritt: jeg siger bare at mit hjerte siger der er noget forkert her. Vil kun høre om han er okay. Synes bare det er mærkeligt at man kan skrive 10 sms'er til hende og så pludselig ikk kan få kontakt til hende overhovedet når man spørger pænt om et billede.

• #3   29. aug 2012 Kunne jo også være at hun bare ikke gider have kontakt til dig smiley

• #4   29. aug 2012 anne p

Også min tanke. Kan ikke se hvorfor hunden ikke har det godt, bare fordi der ikke bliver sendt billeder eller besvaret sms'er.

• #5   29. aug 2012 Du har da vel en adresse på hende? Så kan du da varsle at du kommer på besøg - ring i stedet for at skrive, så er det lettere at få trumfet igennem. Passer tidspunktet hende ikke, så kan du jo hurtigt i telefonen komme med 2-3 andre forslag. Så kan/vil hun vel ikke undslå sig.
    Jeg har selv en dejlig "genbrugshund" og jeg kunne da aldrig finde på at nægte tidligere ejer at komme på besøg. Jeg synes det vil være rigtig dejligt, så jeg stolt kan vise at der er gensidig kærlighed smiley

• #6   29. aug 2012 Kan så ikke se problemet i at sende et billede, og så melde ud hvis hun ikke vil have kontakten...

• #7   29. aug 2012 Kender ingen med gravhund eller det navn. Ville ikke selv kontaktes af en tidligere ejer - og slet ikke med flere smsér, og hvor jeg bedt om billeder etc, men hvis det har været aftalen fra starten, at TS kunne gøre dette, synes jeg også det virker forkert, og jeg ville også blive småmistænksom....

• #9   29. aug 2012 Vil bare vide om han har det godt, og intet andet. Desværre har jeg ingen adresse på hende. Og når jeg skrev til hende svarede hun skam fint tilbage, indtil jeg spurgte om et billede... Så kunne hun da bare sige nej. Og det er ikk fordi jeg har overdynget hende med sms'er, har haft skrevet 2 gange på det halve år. Men kan ikk ringe hende op eller noget. Og som sagt vil bare gerne have ro i hjerte med om han er ok.

• HerVogterJeg *
    HerVogterJeg * Tilmeldt:
    maj 2012

Følger: 1 Svar: 82
    #11   29. aug 2012 Synes det er meget naturligt at man gerne vil vise tidligere ejer hvor godt ens "genbrugsdyr" har det. Vi har nærmest presset billeder ned i halsen på de tidligere ejere til vores "genbrugsdyr", hvilket de har sat pris på, kunne fornemme at de blev helt afslappede af det og at behovet så simpelthen forsvandt.

Men sådan er vi selvfølgelig forskellige. Nogle har måske ikke lyst til det og synes ikke de "skylder noget" (hvilket de jo heller ikke gør, som sådan). Det behøver ikke 100% betyde at noget er galt, men forstår godt din bekymring.

Det er dog lidt underligt hvis man ikke bare lige kan knalde et enkelt billede afsted, hvis det var aftalen. Så ville der jo være ro på sagen...

• #12   29. aug 2012 Jeg er bare bange for hun har solgt ham videre. For vi aftalte at hvis hun ikke kunne blive ved med at have ham, så ville vi gerne kontaktes først, inden hun gjorde noget videre. Men har været for naiv. Og savner ham så ubeskriveligt meget.

• #14   29. aug 2012 Hendes nummer er et taletidsnummer, har desværre fået papiret væk med hendes fulde navn på, kan kun huske hun hedder Liselotte. :0(

• #15   29. aug 2012 Majbrit. Det er personligt hvorfor vi gjorde det. Som sagt var naiv nok til at stole på hende. For hun var virkelig en sød dame. Og som sagt aftalte vi hun ville sende nogle billeder så jeg ku se han havde det godt

• #16   29. aug 2012 Henriette...... var det ikke den , du skrev om , der tissede i jeres seng ?....... det kan være den også gjorde det hos hende.... så hun måske har solgt den videre... men ikke kan lide at fortælle dig det... :o(

• #17   29. aug 2012 Jeg har skrevet til hende 2 gange hvor vi har skrevet ca 10 sms'er til hinanden.

• #18   29. aug 2012 Nittib: jo men det fik vi ham fravænnet. Synes bare når vi aftalte at hvis hun gjorde noget videre med ham ville hun kontakte os først, men har været for dum...

• #20   29. aug 2012 Henriette
    Jeg forstår dig godt, selvfølgelig er det rarest at se at han har det godt, men det virker til hun ikke ønsker kontakt, og selvom du har det på skrift så kan du ikke tvinge hende til at sende et billede.
    Jeg kan virkelig godt følge dig, dog har jeg svært ved at forstå hvordan du vil kunne vide at hunden har det godt ud fra billedet?
    Billeder kan snyde, hunden kan være solgt hvor man så kan fremskaffe et billede der og sende videre til dig, den eneste måde man kan vide sig sikker på at hunden har det godt, er ved at besøge ejeren.

Og som andre skriver kan det også være hun har videre solgt hunden, og at hun ikke ønsker at oplyse dig om det, hvilket der kan være flere grunde til.
    Tror du er nødt til at acceptere at hun ikke ønsker kontakt med dig, også selvom det er rigtig hårdt for dig.

• #21   29. aug 2012 Du skriver hun er en sød dame. Så du må jo have haft tillid til hende. Måske hun bare føler det er hendes hund nu, og hun ikke har lyst /behov for yderligere kontakt.

• #22   29. aug 2012 Ørnfeldt: jeg tror desværre heller ikk jeg kan gøre noget som helst. Derfor jeg som sidste udvej skrev herinde om der er nogen der kender hende, som så ku sige at han har det fint. Så ville jeg få sjælefred. For det gør forbandet ondt, også fordi jeg stolede på hende og det var hende selv der sagde at hun nok skulle sende nogle billeder. Ved godt jeg ikk kan se noget ud fra et billede. Ville bare gerne se hvordan han se ud idag. Og havde sagt til min kæreste at idag på juniors fødselsdag skulle være sidste gang jeg skrev eller ringede til hende. Derfor jeg osse så gerne ville have et billede af ham. Og som sagt har jeg absolut ikk bombet hende med konstante sms'er til hende.

• #23   30. aug 2012 Jeg kan vitterligt ikke se problemet i at hun lige sendte en SMS eller et billede et par gange om året, og kort fortalte hvordan hunden havde det - især hvis det var i købsaftalen. Sender altid et billede til mine dyrs opdrættere/sælgere en gang imellem, og fortæller de har det godt.
    Gør det virkeligt så ondt at bruge 5 minutter af sit liv på at gøre en anden person glad? Jesus......

• #26   30. aug 2012 Ved du hvor i landet hun bor ?

• #27   30. aug 2012 vi har også genbrugs hund, og sender da ind i mellem en lille opdatering til gl ejer smiley
    det har hun været rigtig glad for, især fordi Hunden var meget usikker og sky da vi hentede hende..
    så nu ved hun at Hunden lever som en dronning,og det er hun glad for smiley

ser intet problem i at smide en opdatering den vej, når det bare ikke er noget "krav" der skal hænge over mit hoved..

tror du skal "nøjes" med skriftlige hilsner.. der kommer nok et billede på et tidspunkt smiley

• #28   30. aug 2012 Isabelle: det papir som jeg skrev det ned på er forsvundet... Har været alt igennem og det er bare væk. Stadforshire: hun skulle så vidt jeg kan huske komme fra Viborg.

• #29   30. aug 2012 Elin: det har aldrig været et krav fra vores side. Hun bad selv efter vores mail adresse så hun kunne sende nogle billeder til os. Så det var sådan set hende der forslog det, hvilket vi naturligvis blev rigtig rigtig glade for.

• #31   30. aug 2012 Jeg har ALDRIG spurgt om jeg måtte få et billede af ham før nu. Og det var hende som sagde hun ville sende nogle til mig. Har aldrig plaget hende med noget som helst. Spurgte hende om det ville være træls at jeg skrev/ringede engang imellem, og der sagde hun at hun synes det ville være underligt hvis hun IKKE hørte fra mig i ny og næ for at høre til ham.

• #32   30. aug 2012 Jeg synes du skal ringe til hende og fortælle hende hvordan du har det en gang for alle, det er en ærlig sag <i>når det var aftalen fra starten</i>, så må hun jo bare sige hvis hun synes det er for meget. Det er oftes nemmere at kommunikere med stemmen, end med skrift. Så kan du få ro i sjælen. smiley
    Det kan godt være at nogle synes det er for meget, men nogle gange må man altså bare gøre noget ved de ting der plager en, ellers bliver ens liv til et helvede af bekymringer og unødige tanker.

• #33   30. aug 2012 Jeg kan godt forstå du gerne vil have et billede i ny og næ eller en lille sms. Selv om man har "bortadopteret" sin hund holder man jo stadig af den. Vi har stadig kontakt til hende vi adopterede Carlos fra og for os er det helt okay og en naturlig ting. I starten af denne måned, ca. 1 år efter vi fik ham, var hun også lige forbi og hilse på og synes egentlig det var rart. Carlos blev glad, men da hun kørte vidste han også godt at han bor her nu, så han tog det hele pænt.
    Synes det er så lidt der skal til for at gøre tidligere ejer glad og synes også selv det er sjovt at høre historier om hvad han tidligere har lavet af skøre ting. Så kan godt forstå dig og som en anden har skrevet, så prøv at ringe. Det kan spare dig for unødig bekymring.
    Mvh Tulle

• #34   30. aug 2012 Var der ikke noget med en dame, som hentede hunde og så solgte dem videre, men hun fik dem vist gratis, mener da hun var fra Viborg, eller var det Århus?!

• #35   30. aug 2012 Problemet er at jeg ikk kan hverken ringe eller skrive til hende.... Hun svare ikk og hun slukker mobilen når jeg prøver at ringe. Og der var intet med hende før jeg spurgte om et billede...

• #36   30. aug 2012 Maria h: det er derfor jeg er bekymret for ham.

• #37   30. aug 2012 Henriette,
    Ved du ikke hvor hun bor henne? Jeg mener: hvordan foregik overdragelsen? Du afleverede ham vel ved hende?

• #39   30. aug 2012 Hun er fra Viborg. Nej jeg var jo dum og naiv og totalt idiotisk. Tro mig har slået mig selv i hovedet mange gange over det. Men stolede på hende, dumme mig.

• #41   30. aug 2012 Pale er blevet grøn: nej, jeg skal bestemt heller aldrig nogensinde bortadoptere en hund igen. Men det troede vi heller aldrig skulle ske med junior. Men skæbnen blev desværre noget andet end det man naturligvis håber på.

• #42   22. dec 2012 Det er synd at hun ikke bare kan overholde en aftale puha jeg var blevet gal...
    men ja du kan jo som andre siger ikke stille noget op medmindre du har en juridisk kontrakt på at hun skal gøre det.

det er så surt at vi mennesker er blevet så egoistiske og ikke kan se ud over vores egne behov.

hun sætter sig jo ikke ind i din tanke gang selvfølgelig savner du hunde og dit eneste krav var et billede og det er sygt at folk kan være så ligeglade smiley

men håber du får et billede på et tidspunkt smiley

Kommentér på:
Hvor er min lille pølse :'0(

Annonce