{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
617 visninger | Oprettet:

godt eller skidt ? {{forumTopicSubject}}

Balder og jeg var i Pet World i dag, igen i dag smiley hehe
vi syntes det er så hyggeligt, og de er så glade for ham der nede.. smiley

Men i dag Knurret Balder af to små drenge smiley
der var de her to drenge løb rundt i butikken, siden de første gang fik øje på Balder har de randt rundt med pive dyr, heldigvis er Balder fuldstændig ligeglad med sådan noget, og lå bare og slappet af det meste af siden, smiley men de her drenge ville have hans opmærksomhed, og den ene klappet ham i røven da vi gig igennem en af pet Worlds mange gange, så Balder blev rimlig overrasket, jeg vendte mig om og sage at vis ikke han kunne behandle min hund ordenlig skulle han holde fingrene fra ham...

Da vi så står i kø, hænger de her dreng op af deres far, (min og Balder står bag dem, og man kan se den ene dreng kigger meget på balder, og vifte så med armene mens kan sådan hoppe et skridt frem mod Balder, hvor Balder så sidder sig op og knurre af drengen, ikke med tænder eller noget....

Jeg kan så ikke finde ud af om det er noget pis han Knurre af et barn, eller om det er fint nok han siger fra, for han gider dem tydeligvis ikke,?

håber i kan hjælpe mig ? smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  godt eller skidt ?
  • #1   1. sep 2012 Hold da K*** en møg unge, han overskrider din hund`s private "bobbel" så det er en helt naturlig ting at Balder siger fra, Det burde du som ejer ha gjort inden, IMO=i mine øjne, er det synd at en hund skal finde sig i den slags så de selv må reagere for at få fred.

    Tror du skal være glad for at din hund er så venlig som den har vist at den er.


  • #2   1. sep 2012 Hvis det var min hund ville det være helt i orden

    Hvis det var mit barn der blev knurret af ville det også være helt i orden (altså hvis mit barn havde opført sig sådan overfor en hund, hvilket aldrig ville ske smiley )


  • #3   1. sep 2012 jeg er helt enig, men jeg kan jo desværre ikke bestemme om de må prøve "pive dyrene af" det kunne ellers være rart, for hold da op hvor de larmede, hvad kunne jeg have gjort anderledes ?



  • #4   1. sep 2012 jeg er glad for at jeg ikke er ene om at syntes det var okay, men var dog stadig lidt i tvivl, men det er rart at høre Balder ikke gjorde noget forkert, smiley

    ps han er en meget venlig hund, og har måske lidt for meget tålmodighed nogen gange..


  • #5   1. sep 2012 Simone. Tro mig jeg kender det, mine 2 store piger er ALT for gode af sig, så det er nok også derfor jeg er så hurtig til at sige fra på hundens7hundenes vegne, før lod jeg mine hunde klare det selv for de var sådan set ligeglade og var både døve og blinde når børn el.andre hunde prøvede at tirre dem, men pigerne her er reddet fra dårlige fortider ale 3 så de bliver bange, så her hjælper jeg altså og det ved de. smiley
    Frem for at stikke af af angst kommer de hen og stiller sig bag mine ben, og så får jeg lov til at ta mig af problemet, uanset hvad det måtte være, og det er nu en god ting, da ingen så kan påstå at de har bidt eller gjort noget andet skidt. smiley


  • #6   1. sep 2012 hvis det var mig, så havde hunden ikke reageret men jeg havde så knurret gevaldigt!!! kan ikke fordrage unger som spader ud rundt mine dyr!!
    især ikke når forældrene er med.....

    nej stik du din hund et godt ben og ros ham for tålmodigheden smiley


  • #7   1. sep 2012 Hvis jeg var Balder, havde jeg gjort det samme.

  • #8   1. sep 2012 dejligt at høre smiley
    hehe bliver helt stolt af min "lille" dreng smiley


  • #10   2. sep 2012 Hehehehe..Palle. Den var go`...Skidt menneskeavl. smiley kunne ikke være mere enig. smiley

Kommentér på:
godt eller skidt ?

Annonce