669 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

Grøntsager Grøntsager

Jeg har ladet mig fortælle grøntsager er godt til hunde der spiser græs. Hun er på kur så derfor er maden begrænset og hun sluger den på ingen tid.
Men hvilke grøntsager er at foretrække og hvad kan de Ikke tåle; jeg tænker på majs, blomkål, ærter, gulerødder, broccoli osv. Og kogt eller råt? Den er vant til at få rå gulerødder

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skift af elpære 250 kr.
  • Fjernelse af hvepsebo 1.250 kr.
  • Cleaning 205 kr.
  • Dækskifte på el-løbehjul 670 kr.
  • Samling af ikea kommode 700 kr.
  • fjerne ukrudt 1.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Grøntsager
  • #1   3. sep 2012 grøntsager giver jeg som fyld.

broccoli og bønner skal koges godt, mere end hvis de var til dig
    løg er helt forbudt
    blomkål, gulerødder, tomater, agurker, ærter, porre, selleri....ja listen er lang kan gives rå eller kogte.
    her i huset får hundene tomater, agurker og peberfrugter som guffer

bare du holder dig fra løg og rå broccoli, kartofler og bønner, avokado og på frugtsiden vindruer, så skulle du kunne give alt andet

• #2   3. sep 2012 Perfekt, mange tak smiley

• #3   3. sep 2012 Kender flere der bruger de der poser med grøntsager i og koger dem til deres hund smiley vi bruger det ikke her hjemme, vi får noget med så meget fedt som muligt, da Trille er tynd. Men fint til en kur, også til hunden smiley

• #5   3. sep 2012 Isabelle
    Jeg mener, det er de rå kartofler, de ikke må få

• #7   3. sep 2012 Hvad med kød, sådan til guf (plejer bruge godbidder af 100 % kanin kød) her tænker jeg tun, kylling?

• #8   3. sep 2012 det er rå kartofler de ikke må få og helst skal de kartofler som man giver hunden være meget kogte.
    og hvis det er som fyld grundet for stor vægt, så skal man ikke give kartofler

• #9   3. sep 2012 Jeg søger selvfølgelig slanke mad som supplement til tørkost, kan bare se det giver problemer at hun spiser sit foder på ja max 30 sekunder og det fungere ikke selv korn i stalden og græs og nærmest sit eget lort æder hun, ting som hun førhen gik forbi hun hopper nærmest i skraldespanden for få mad.

Så kalorie let foder og god næring.

• #11   3. sep 2012 Jeg har ingen græsplæne men deler det i gårdspladsen men hun er hurtig. Jeg har en bold men hun triller ikke med den eller sin væltepeter, så hellere sulte. Men er råt foder ikke dyrt?

• #14   3. sep 2012 Jeg tror ikke hun forstår den der væltepeter, den er vidst lidt svære end forventet, og ved ikke helt med bolden, har vist hende den et par gange men hun er meget bange for den

Kommentér på:
Grøntsager

Annonce