{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.108 visninger | Oprettet:

Hjælp til navn? {{forumTopicSubject}}

Jeg har lige reserveret en lille hvalp, og nu skal jeg jo så have fundet et navn til ham. Det har så vist sig, at være sværere end jeg lige havde regnet med. Jeg er åbenbart lidt vanskelig, når det kommer til hundenavne, så jeg kan simpelthen ikke blive enig med mig selv. smiley

Han er en lille blanding, af Chihuahua og Dværgpincher, så han er/bliver ikke ret stor.

Nogle navne er udelukket, enten fordi han får legekammerater med de navne, eller fordi jeg har/kender andre dyr med det navn. Det gælder følgende navne:
Magnus, Mickey, Lukas, Futte, Eddie, Simba, Felix, Pjevs, Tiko, Max, Tjalfe, Buller, Bastian, Siggi.

Har ét helt fast krav til navnet, og det er, at det skal udtales på 2 stavelser.

De navne jeg selv har overvejet, men alligevel ikke helt kan blive enig med mig selv om, er:
Milos/Milas, Mowgli, Monti, Cody, Philippe (fransk udtale), Meeko.

Som man kan se, så har jeg kørt meget i navne der starter med M, og navne med i eller i-lyd.
Jeg har en eller anden idé om, at det skal være et kort navn, og helst med i-lyd.
Men vil egentlig gerne høre, hvad i synes, enten om de navne jeg selv har kørt i, eller om i har nogle gode forslag, for jeg synes jeg er kørt lidt fast. smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp til navn?
Kommentér på:
Hjælp til navn?

Annonce