{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Køn
  • #1   13. sep 2012 Der er 4 års forskel.. Betyder det noget så?

• #2   13. sep 2012 Jeg vil foretrække to af samme køn for at undgå problemer omkring løbetid. Langt de fleste racer kan gå sammen med hund af samme køn. Husk blot at have nogle år mellem hver hund, da den ældste oftest bestemmer.

• #3   13. sep 2012 Altså vennen har en tæve på 4 år (som skal sterillieres) og vil gerne have hvalp nu.. Men er i tvivl om det skal være tæve eller han hund...

• #4   13. sep 2012 Det er hip som hap når tæven skal steriliseres. Hvilken race snakker vi? Hvilken temperament har tæven? Trives hun omkring begge køn normalt?
    Raske voksne hunde tillader hvalpe og hvalpeadfærd. De opdrager og vejleder. Så det skulle ikke blive et problem at tage en hvalp ind, hvis tæven er i balance. Vær obs på at hun skal være kommet helt oven på operationen før der kommer ny hund til.

• #5   14. sep 2012 Vi har en steriliseret hunhund, som ikke er super omkring andre tæver, den adfærd synes intakt hos hende trods neutraliseringen.. men jeg tror det i høj grad er et spørgsmål om race og temperement...
    Vores Ronja er staffordshire bullterrier og hun fungerer generelt godt med alle, -med undtagelse af yngre tæver, -de bliver trynet!

Jeg, personligt, vil anbefale en hanhund som nr. to, da dynamikken mellem hundene, i min optik, bliver mere helstøbt af en forskel i kønnet, men igen.. det kommer an på flere faktorer, ..hvilken race taler vi om?

• #6   15. sep 2012 Det lyder som om vennen skal have en han når tæven er kommet sig. Det er en chi og hun er iforvejen mest glad for han hunde end tæver.. Så hvorfor ændre på det. Tak HG.. I er bedst!

Kommentér på:
Køn

Annonce