707 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 16 Svar

Hvad gav i for steralition? Hvad gav i for steralition?

Vores Mille på 4 år, skal have livmoderen fjernet i næste uge.

Beslutningen blev taget på baggrund af at hun bilder sig selv ind hun er gravid, og producere mælk lignene i patterne.
Når hun er i løbetid, er hun efterhånden ved at være en stor gris og "glemmer" at gøre sig selv ren.

Vi skal give 200euro = ca 1600kr.

Hvad har i andre givet ?

Det er første gang vi prøver det, da vi altid har haft han hunde, og en kastaration på en han hund har vi givet 80 euro for = 640kr ca.

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælp til nedrivning af skorsten 205 kr.
  • Luge ukrudt 1.250 kr.
  • Hækklipning 1.200 kr.
  • Hænge gardin op 250 kr.
  • Hænge 3 billeder/ rammer op 300 kr.
  • Fjerne bænk og reparere knækket nøgle i kælderdør 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvad gav i for steralition?
  • #3   14. sep 2012 Der er også den pris jeg hører rundt omkring i Tyskland, dog kun 60€ for hanhunde smiley

Så jo en ok pris smiley

• #5   14. sep 2012 7000? det jo 3500 for en. shit og mig som syntes det var pisse dyrt.. kan da vidst ånde lettet op, og være glad for jeg har tysk dyrlæge til alt smiley

• #7   14. sep 2012 Tror bare jeg skal beholde min dyrlæge.. De kommer endda til DK hvis det ikke er muligt at komme over med dyrene (bøvlet med hestene) uden de tager ekstra for det. og så er det åbenbart også meeeeget billigere.. Får da helt ondt af jer andre.. Tænk alt det lege tøj i kunne købe for de penge i sparede.. det ville jo være et slarafenland for jeres hunde smiley

• #8   14. sep 2012 4500

• #9   14. sep 2012 Vi gav 4500 alt inklusive, da Lua blev steriliseret sidste år.

• #10   14. sep 2012 Jeg skal give 3.500 kr. hos min dyrlæge, det er alt incl. også smertebehandling, og hvad der evt. måtte komme efterfølgende. Jeg synes ikke, det er dyrt, og da jeg er tryg ved min dyrlæge, og der er assistent på, så giver jeg det gerne. Jeg ville sagtens kunne finde et billigere sted, men så ville min tryghed omkring det ryge.

• #11   14. sep 2012 Jeg har lige givet 7500 kr for det, men det var så også pga livmoderbetændelse.

• #12   14. sep 2012 flere steder i kbh kan det sagtens blive over 5000, så ja 1600 er usandsynlig billigt. vi fik det gjort gfor 3400 på universitetshospitalet, men de er også noget af det billigste i kbh

• #13   14. sep 2012 Min mor og mormor skal have deres tæver stereiliseret, måske jeg skulle foreslå vi tager til Tyskland!
    Der er bare en barriere med sproget, jeg kan kun engelsk, faktisk r jeg så elendig til tysk at jeg kan mere spansk! Pinligt

• #14   14. sep 2012 Da vi fik vores Idun steriliseret mens jeg boede hjemme, gav vi 5500!
    Hos min nuværende dyrlæge koster det 3200.
    Vildt at der er så stor prisforkskel, alt efter hvor man får det lavet henne.

• #15   14. sep 2012 Mener jeg gav omkring 3700kr for 2 år siden.

• #16   14. sep 2012 Jeg gav 3700 for at få Lilly steriliseret.

• #17   14. sep 2012 Nu ved jeg da hvor min mor skal hen og have steriliseret sin tæve. Tyskerland, vi bor godt nok 2 timer derfra. Men hvor lang tid tager sådan en omgang? kan man hente samme dag ?

• #18   14. sep 2012 Kaj, Rullepølsen og Jeg: Ja det kan betale sig. Det er jo bare at finde en der kan tysk:) vores kan forstå en lillesmule dansk, ellers foregår det på tysk. Om de kan engelsk ved jeg faktisk ikke.

Tak skal i ha alle sammen for jeres svar.

vores pris er også incl. alt.. så det er vidst meget billigt sluppet i forhold til jer andre.
    Er glad for min tyske dyrlæge smiley

• #19   14. sep 2012 Jeg fik et super tilbud på en anden klinik, kunne have sparet mange penge, fordi jeg både skulle have kastreret Silas og Lilly steriliseret.
    Men stoler på de dyrlæger vi er kommet hos altid, så her betyder kroner og øre intet i forhold til at jeg var tryg ved at sende dem afsted.

Jeg kom af med ialt 10000 kr for kastration, sterilisation, fjernelse af knude, blodprøve og tandrens. Fortryder ikke, for fik mine hunde sikkert hjem igen.

• #20   14. sep 2012 Jeg gav 6500,- pr. hund. Og nej, jeg har ikke fortrudt at jeg gav det mere, for de blev begge steriliseret laparaskopisk. Og hos en dyrlæge, som jeg ved har (og kan bruge) noget af det bedste og mest moderne overvågningsudstyr herhjemme.

Kommentér på:
Hvad gav i for steralition?

Annonce