{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ang ny bil og hund/bur
  • #1   16. sep 2012 Lig nu kører vi Ford Focus C-MAX på gule plader så jeg har bur til Uffe, men vi regner med at købe ny (brugt) fælles bil næste år når min bil er afbetalt..
    Men vi har lig nu kig på en Ford S-MAX , men der tror jeg der kommer de der gitter op i stedet for bur.. Det er vist også lovligt.. Og til dels lidt nemmere..


  • #2   16. sep 2012 Jeg har før haft gitter, det dur bare ikke med mine hunde så nu har jeg bur, det fungere bare meget bedre, så sådan bliver det fremover her, jeg køre i en Hyundai Accent som jeg har pillet bagsædet ud af så der er et stort rum bagi smiley

  • Jevaan
    Jevaan Tilmeldt:
    apr 2012

    Hunde: 1 Emner: 32 Svar: 558
    #3   17. sep 2012 Vi valgte at købe et bruge bur på dba. Det er for lille til en fuldvoksen golden, men det passer fint nu og det var billigt.
    Når hun er vokset til, er det planen at vi vil have et ordentligt bur der ikke krøller sammen i tilfælde af en ulykke. Noget i stil med VarioCage.
    Vi kører i en VW Touran Van.


  • #4   17. sep 2012 Www.am-handel.dk der har mine forældre lige købt bur og det er også en special str. De skulle bruge og de kørte ud og fik samlet buret derude og fik et der passede.

Kommentér på:
ang ny bil og hund/bur

Annonce