{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
894 visninger | Oprettet:

mænd og biler.. aargh {{forumTopicSubject}}

LANGT OG BROKKENDE

Vi har for lige godt 2 uger siden købt en brugt ny bil, den var rigtig flot, ikke en skræmme og den køre som en drøm..

I dag skulle jeg bakke ud fra vores hus, der ligger 6 huse på en sti ud til vejen, og vores hus er det som ligger længst væk fra vejen af.

Der holder to biler på hver side af stien, lidt forskudt af hinanden og jeg totalt overser hvor tæt jeg er på den ene og kommer til at bakke ind i den. Jeg står ud af vores bil og taler med dem hvis bil jeg er bakket ind i, siger selvfølelig mange gange undskyld og de tog det ganske roligt jeg sagde til manden at han kunne gå hen og tale med min kæreste ang forsikring osv for jeg må ærligt indrømme jeg ikke har styr på hvor den er forsikret henne.

Min kæreste står henne ved vores hus sammen med sin bror, far og 2 af hans venner. Manden kommer derhen og jeg kørte lige bag ham. Han for så sagt til min kæreste at jeg jo desværre var kommet til at bakke ind i deres bil.

Min kæreste kommer så farende ud på vejen og begynder at stå og skælde mig helt vildt ud, og skaber sig over at vi jo også lige har nået at have bilen i lige godt 2 uger osv osv.. Det skal måske lige nævnes at jeg havde begge vores børn i bilen og at det her er den første skade jeg har lavet på nogen af de biler vi har haft alle de år jeg har haft mit kørekort.

Det er en skræmme på vores bag skærm og ca det samme på den anden bil..

Nå men fordi min kæreste fik skældt mig så meget ud, foran alle de her mennesker, fik de så ondt af mig at de nu ikke vil have ordnet deres bil.
Jeg var kørt ned og handle og da jeg kom tilbage kom min kæreste hen for at tale med mig. Han kunne ikke forstå hvorfor jeg var lidt sur på ham og mente så faktisk at jeg skyldte ham en undskyldning.

Det fik han så, næsten.. Jeg spurgte ham om han ville have at jeg skulle sige undskyld til ham for at komme til at bakke ind i noget med VORES bil, og om det ikke var nok jeg jo havde sagt mange gange undskyld til dem hvis bil det jo var jeg var kørt ind i?

Nu sidder jeg her, i totalt dårlig humør, først over at have lavet sådan en dum dum skade som var helt min egen dumheds skyld. Og totalt bitter på min kæreste over hans opførsel..

Det er en skide bil, en død ting og ingen mennesker kom til skade. Er det ikke vigtigst?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  mænd og biler.. aargh
  • #2   3. jun 2011 se det er jo også sådan jeg tænker.. Han stod nærmest og råbte af mig, ja men så må du jo bruge side spejlet som jeg jo har lært dig.. Jeg var så gal da jeg kørte ud og handlede at hele min krop rystede.. Selvfølelig gjorde jeg det da ikke med vilje..

    Men kender jeg ham ret kommer han senere og siger undskyld. Men jeg har virkelig svært ved at skulle se de mennesker i øjnene igen efter hans optræden i dag smiley


  • #4   3. jun 2011 Det er jo ikke noget man gør med vilje.
    Ingen kom noget til.
    Bed din mand tage en tudekiks og fremover tale ordentlig til dig !! Han har ingen ret til at ydmyge dig og så offentligt endda !!

    Men det er nu ham der skal være flov, for naboerne er nok mest påvirket af at han kan finde på at snakke sådan til dig .. De er med ret stor sikkerhed på din side :o)


  • #5   3. jun 2011 Øv Minnie :o(

    Selvfølgelig er det ærgerligt hvis man får lavet skrammer på bilen, men i stedet for at blive sur bør man nok heller tænke....oO(Nå jamen det må vi så få ordnet, men GODT der ikke skete dem i bilen noget) altså Dig og Børnene!!! kunne være du skulle fortælle gemalen det ;o)

    Ønsker dig en god weekend :o)


  • #6   3. jun 2011 Det er jo noget der kan ske og sådan noget sker.
    At din kæreste råbte og skældte dig sådan ud foran andre og så for det, det havde jeg IKKE fundet mig i.!

    Det er ren ydmygelse det har gjorde, og jeg kan godt forstå at du ikke kan se de mennesker i øjenene det første stykke tid.


  • #7   3. jun 2011 Sanne, ja og overfor familien - venner.... kan godt forstå Minnie har det skidt over det! Han behandler hende jo slet ikke pænt... håber Minnie snart byder sig selv og børnene noget bedre selvom det kan være svært.

  • #9   3. jun 2011 det er jo derfor at naboen ikke vil have lavet sin bil, det er fordi de blev lidt forskrækket over hans måde at opføre sig på.

    Hans venner og familie blev også ved med at sige til ham at det jo altså kunne ske.

    Han har lige været inde og sige mange gange undskyld, han blev bare totalt bitter og ærgelig over det skete.

    Jeg har svært ved at se de mennesker i øjnene, ikke fordi jeg syntes jeg har gjort noget galt men fordi jeg "finder" mig i den måde han taler til mig på.. Jeg syntes virkelig det er pinlig.

    Det er som sagt en skide bil, men vi taler altså om en bil til 50.000 kr og ikke til flere 100.000 kr.


  • #10   3. jun 2011 Og nej der kommer bestemt ingen fars gave til ham!

  • #12   3. jun 2011 du har ret.. Jeg tror bare jeg vil smile rigtig sødt næste gang jeg ser dem smiley men tror nu at både hans venner, far og bror har talt med ham da jeg kørte.. Han virkede i hvert fald ikke som om han kun havde fået dårlig samvittighed men også som om andre havde sagt at sådan opføre man sig bestemt ikke.

    Hehe ja det bliver sjovt når det er ham selv der er ude for et uheld.. Hvilket er sket et par gange med de andre biler


  • #13   3. jun 2011 Er ked af sige det.. jeg var gået amok, hvis min kæreste havde skabt sig sådan.. vi er kun mennesker og en bil er en dø ting.. min far kunne aldrig finde på at skabe sig sådan over for min mor og hun har smadret en dør så en og Han var mere bekymret for hende end en skide bil.. synes han skylder dig en undskyldning for sin opførelse..

  • #14   3. jun 2011 En bil er noget materielt. Jeg elsker min bil, det gør jeg, men hvis min mand kommer til at lave en bule i den, så er det første, jeg spørger til: Har du det godt, skat????
    Alt andet er bare materielt.... Havde det været mig, der havde været udsat for en sådan behandling, så havde jeg nok sagt en masse grimme gloser til ham og ellers bedt ham rende mig hvor jeg er højest, når jeg plukker jordbær. Dernæst havde jeg smidt hans dyne ud i bilen og bedt ham sove der, siden den tydeligvis betyder mere for ham end mig....
    Men det er bare sådan, jeg ville reagere


  • #15   3. jun 2011 nå men tak til jer alle sammen for jeres indlæg, det er rart at høre jeg ikke er helt sart.. Han har sagt undskyld mange gange, og selv om jeg stadig syntes det er en vildt over reaktion fra ham af, gider jeg ikke gå og være sur over det længere

  • #16   3. jun 2011 Hold da op....

    Kan forstå han ærger sig lige til at starte med, men så er det også det.

    Heldigvis skete der ingen person skade og det vil altid være det vigtigeste i min verden.

    Det andet har man jo en forsikring til


  • #17   3. jun 2011 Vores genbo (fruen i huset) havde på et tidspunkt fået bakket ind i min gamle bil - hun var selvfølgelig død ulykkelig, men det var jo bare en ting, så vi fik det lavet og så var den jo ikke længere...men hendes man drillede hende længe med hvordan hun kunne overse det der lille røde bil...indtil det en dag var ham der fik bakket ind i den...Nuuuujjjjj hvor blev han drillet af os alle sammen...og et par dage efter gjorde han det oven i købet igen...heldigvis før den var blevet lavet....gæt selv om han måtte høre for det... Så bare vent til det bliver hans tur! ( Ikke at han skal have samme offentilge skideballe - det er sku ikke iorden..)

  • #19   3. jun 2011 Det skal du simpelthen ikke finde dig i det der. Find din styrke og din selvrespekt og los ham ud! Jeg kender dig ikke, men har fulgt lidt med i dine tråde og må sige du skal altså igang med at sætte dig selv lidt højere. Du kan ikke ændre ham, men du kan ændre dig selv....husk det. Håber du sporer min bekymring for dig mellem linierne smiley

  • #20   3. jun 2011 Jeg startede jo selv med at tale med dem hvis bil jeg var kørt ind i og fik sagt mange gange undskyld og sagde selv straks at vi jo selvfølelig havde forsikring på bilen så det måtte jo selvfølelig blive lavet. Konen sagde meget roligt at det var jo hvad der kunne ske og tog det helt afslappet den eneste som faktisk skabte sig, var min kæreste.. Jeg tænker lidt gad vide hvad han så havde sagt hvis der var en som var bakket ind i vores bil smiley

    det er blevet en store joke her på vejen og alle har sagt tak hele dagen, de er glade for det ikke var deres bil jeg kørte ind i smiley

    nå men min kæreste er virkelig ked af han opførte sig sådan, vi går og er ved at bygge ud og der var åbenbart noget som drillede der, og ja så fik jeg en ordenlig sviner.. Ikke at det gør det mere okay, men syntes det var lidt voldsomt at blive så sur over bilen og ja det viste sig det var på et rigtig dårlig tidspunkt han fik det afvide på.

    Jeg går og "glæder" mig til det er hans tur til at lave et eller andet dumt i den så han også kan blive mobbet lidt.

    I den gamle bil vi havde har han både overset en container han er bakket ind i, lavet en kæmpe bule i bag smækken med en gravko, lavet en bule i taget osv osv.. Så jeg ved der nok skal komme et eller andet hvor det er ham der skal hånes..

    Lotte, tak for din bekymring, jeg ved næsten ikke hvad jeg skal sige for alt virker som en stor undskyldning for hans opførsel. Og ja jeg burde sku nok give ham et los. Men nu er det jo ikke sådan at jeg selv er hverken perfekt eller en engel, så må jo erkende at vi nok er lige gode om tingenes tilstand.


  • #21   3. jun 2011 Du ved bedst selv hvad der er det rette for dig smiley


Kommentér på:
mænd og biler.. aargh

Annonce