{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
806 visninger | Oprettet:

Hvad er der med mænd og biler ? :) {{forumTopicSubject}}

Ja, mig og kæresten købte bil sidste år, faktisk et år siden i denne mdr..
og så kommer han i dag og begynder, at snakke om ny bil og hvad jeg synes om dem og dem og det ene og det andet..
og så sidder jeg og er sådan lidt .. vi har kun lige haft den i et år, vi har lige smidt fælge på for 8.000,- osv.

men han vil have ny, for vi ligger begge og kører ca 100 km hver i den hver dag og nu har den jo kørt 170.000 km og derfor mener han det er på tid ??

hm, har kvinder bare ikke noget at skulle have sagt, når det kommer til biler ?? :o)

er det bare mig eller er det ikke dybt godnat og købe nye bil allerede et år efter man købte den anden ?? smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad er der med mænd og biler ? :)
  • #2   16. maj 2011 Tror sku jeg er på din side smiley Men er så også sådan en type at når jeg køber noget , så beholder jeg det til jeg har slidt det op , alt fra biler til tøj smiley Hehe endda hund hvis man skal stille det lidt firkantet op smiley

  • #3   16. maj 2011 hmm tror at hvis det var min bil så havde jeg skiftet den dor 50000 km siden. det er sådan det økonomiske i det.
    jeg har slev lige skiftet bil men min har også gået 750000 km. så det var vist på tide. men efter jeg er blevet singel og der kun er mig marius så kunne vi godt nøjes med en mindre bil. men lidt mere (brian agtig)


  • #4   16. maj 2011 Ja , sådan har jeg det også.. kan ikke se, hvorfor vi skal til og ud og kigge efter ny, når vi har en bil der kører fantastisk, der har aldrig været noget med den.. kan ikke sætte en finger på den..
    elsker den bil..

    men ja, et eller andet er der med de mænd og biler..
    må lige snakke min sag..


  • #5   16. maj 2011 Jeg ser ikke noget økonomisk fordel i at køre i en ny bil. Den taber så meget så snart den kører ud fra forhandleren.
    En lettere brugt bil er altid det mest fornuftige synes jeg :o)

    Min gamle bil var dog MEGET brugt og 22 år gammel. Skal nok lige lære at alting er med måde :o)


  • #6   16. maj 2011 ja, jeg skifter så kun bil, når der skal smides en masse penge i den gamle for at holde den kørende..jeg "holder" faktisk af min bil:-)


  • #7   16. maj 2011 *Ej en medløber

    Øv øv .. *GG*
    kan da godt se, at vi mister flere penge, hvis vi bliver ved med at kører i den med de km vi kører om dagen, men den er bare så god.. :o)

    chris J
    synes bare ikke, at 170.000 er så meget..

    Netha & Gulvmoppen Jensen !
    det var dejligt, men i sidste ende, så tror jeg bare det er ham der har ordet, når det handler om biler.. Baaah


  • #8   16. maj 2011 Lykke J

    nej, sådan har jeg det også, og vi har lige fået lavet service på den.. og mekanikeren kunne ikke sætte en eneste finger på noget.. han siger det er utroligt så velholdt den er..
    tænk hvis man solgte den og der så bare var bøvl med den nye..


  • #9   16. maj 2011 *Ej en medløber*

    det er jo lige det.. synes det er penge ud af vinduet, når vi har en bil der kører fantastisk.. smiley


  • #10   16. maj 2011 LH: ja, man ved hvad man har, man ved ikke hvad man får:-)


  • #11   16. maj 2011 Ja nemlig.. :o)
    men han vinder sku nok i sidste ende.. hehe..


  • #12   16. maj 2011 Ja, jeg må lige prøve smiley *GG*

  • #13   16. maj 2011 normalt starter problemerene ved 150k km+
    da mange nyere biler ikke er lavet lige så kraftigt ældre biler(og med nyere biler er det bare vigtigt at bilen holder i garanti perioden
    så det er ikke noget din kæreste bilder sig ind

    jeg har arbejdet meget med biler før i tiden
    og set rigtig mange problemer biler mellem 150-200k km

    men ok jeg kører i en diesel der har kørt 625k km
    men det er også en gammel turbodiesel som er meget simpel



  • #14   16. maj 2011 det jeg har oplevet er at bilerne går i stykker omkring 200000 km, for der er delene slidt op, nogle gør sikkert lidt før, andre lidt senere, men hos de biler jeg har haft, har det været ved 200000. .....det er så også ældre damer:-) fra 90érne

  • #15   16. maj 2011 lh. nej det syntes du sikkert ikke og der er det heller ikke for en bil der er så ny men den taber bare rigtig hurtig i oris når den hjar kørt så meget var det mig der havede en bil som jeres ville jeg også beholde den smiley

  • #16   17. maj 2011 Altså min mand elsker biler.. Vi har ialt 6 biler.. Han er ogs i gang som lære til auto mekaniker.. Og jeg lader min mand styre det selv da de biler er hans et og alt.. Men jeg har dog min egen bil Hehe..

    Men hvilken bil er det I har nu? Og hvad har han kigget på af nye biler?


  • #17   17. maj 2011 mim kærste elsker også biler jeg tror enda at han drømmer om dem om natten vi har ikke mindre end 4 biler i øjeblikket

  • #18   17. maj 2011 Hahahaha uuuh jeg kender det *G*

    Kæresten her har haft en Galant 2.0GTI 16v i ca 1 år - NU skal den skiftes smiley
    Til en Mazda 626 1.8 ... LOOOL

    Ej,, kan nu godt forstå ham, Galanten er sku ved at blive usikker, Og hvis mig og ham skal køre rundt i norge til sommer så er det bedst at have en driftsikker bil jo smiley


  • #19   17. maj 2011 uha en mazda 626 er en god bil, sådan en har jeg nemlig:-) de er skisme stabile(uden at rose den for meget, for så går det jo som regel galt:-))

  • #20   17. maj 2011 hahaha Lykke - jamen det lyder godt *GG*
    Den virkede satme også god, Og der var sku gang i den selvom det "kun" var en 1.8 - Vi er jo vant til 2.0GTI *G* hehe



  • #21   17. maj 2011 min er en 2.0 med 136 hk, så den er der i hvert fald også rimelig knald på:-) Hvor langt har den kørt, og hvor gammel er den?

Kommentér på:
Hvad er der med mænd og biler ? :)

Annonce