{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
767 visninger | Oprettet:

mænd og biler {{forumTopicSubject}}

ja som flere af jer sikkert ved så har jeg set efter en ny bil igennem nogle mdr.

jeg har besluttet mig for jeg vil købe en brugt bil - som jeg vil køre i et til to år også vil jeg have en helt ny. grunde til dette er at der ikke rigtig pt er nogen nye modeller jeg er særlig vild med lige nu. andet en nissan juke som er lige i overkanten primæssigt pt.


men altså - min man d og jeg har talt rigtig meget om det. vi har tidligere haft en Renault Megane som jeg var rigtig glad for at køre i. vi har snakket meget om at købe sådan en bil til mig igen.. og har undersøgt en masse mht markedet.. men jeg er dog lidt fesen over at skulle have en stationcar d jeg mere er til små biler.


egentlig har jeg ikke behov for en stor bil. og vil gentlig ikk have det. vi har i forvejen en obel zafira hvor jeg har hundene med - og skifter den her om nogle mdr til en ford s max. så jeg skal egentlig bare have en lille bil til at fise mig frem og tilbge på job - også skal der kunne stå to smu bure på et bagsæde og et par indkøbsposer bagi.

jeg har ingen børn og får det heller ikke - så hele barnevognsproblematikken er ikke aktuel - og jeg kan tillade mig at købe et total egotrip af en bil hvis jeg vil.


vi tager så igår ind til vores lokale maekaniker som har flere fine biler til salg.

på pladsen stor den fineste Renault Megane 1.6 Cabriolet - en super smart lille bil med filthat. ikke praktiskt - men der er dog plads til det jeg hr behov for. og jeg er solgt.. den er perfekt i forhold til min mands ide om at jeg skal have en megane igen. den er go at køre i syntes jeg - også er den SMART...


men nixen bixen - den må jeg ikke få -- det til trod for at det er vores mekanikers svigerdatters bil. den er virkelig velholdt og hold med alt. har ikke kørt andet end 90.000 - den er endda billigere i halvårlig afgift end de andre vi har kigget på -

men min mand er ikke til at hugge eller stikke i -- jegmå bare ikke få den...


tror i det her handler om at jeg ikke må få en bil der er smartere end hans..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  mænd og biler
Kommentér på:
mænd og biler

Annonce