hvor stor en dusør er rigtig hvor stor en dusør er rigtig
jeg kan huske få et par år siden i en by der hedder næsby lige uden for odense, der var der flere hunde der blev hundenappet og så blev der forlangt penge for at frigive dem igen, og det endte ikke altid lykkeligt selv om "løsesummen" blev betalt.
synes tit jeg ser ret så store dusør gives hvis en bort kommen hund bliver fundet, og tænker over om det ikke kan komme til at lokke nogen til at hugge hunde, katte eller andre dyr netop pga. af at ville forvente at få en dusør.
jeg selv mener at en 500 kr. vil være mere passene og jo nok skulle dække det besvær en finder har haft med at ringe til ejeren, med mindre der er lavet en stor ting ud af at finde ejeren pga at dyrlæge osv.
her på vejen er der lige nu en seddel oppe på en alm. skovkat som der gives 2000 kr. i dusør hvis den bliver fundet, og jeg kan jo et eller andet sted godt forstå man vil gøre alt for at få sit kære kæle dyr tilbage, men frygter bare det kan være et skråplan
jeg tror selv at hvis en af mine hunde blev hugget ville jeg nok vende den om og tilbyde en kæmpe pose penge måske 50000 til den der kunne finde frem til personerne og give mig hunden tilbage samt give dem en ordenlig røvfuld, så de mistede lysten til at gøre det igen. hehe men det kan jo så også give grobund for en ny karriere for dem der skal finde hundenapperne, synes det er svært, der er jo mange følelser med inde over
men hvad er jeres mening om dyr og dusør
feb 2006
Følger: 4 Følgere: 33 Hunde: 1 Emner: 562 Svar: 13.185
mar 2006
Følger: 65 Følgere: 65 Hunde: 1 Emner: 499 Svar: 20.350
Jeg er virkeligt ikke for selvtægt, men hvis jeg ved hvor min hund er, så tror jeg altså at jeg er OK med at tage den tilbage - uden vold.
Jeg har aldrig krævet noget når jeg har fundet og afleveret hunde, mobiltelefoner eller noget andet tabt - bare det at se at folk er glade når de får deres ting tilbage og siger tak, så er jeg også glad.
aug 2008
Følger: 32 Følgere: 1466 Hunde: 9 Annoncer: 2 Emner: 30 Svar: 30.013
Forsvandt en af mine hunde ville jeg gøre alt for at få den tilbage, koste hvad det ville. Nu er mine heller ikke modehunde og man er godt dum hvis man går ind til dem.
jun 2011
Følger: 15 Følgere: 37 Hunde: 1 Emner: 134 Svar: 3.619
hvor stor en dusør er rigtig