1.627 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

Puppia seler Puppia seler

Hej HG'ere smiley

Jeg kunne godt tænke mig at vide, hvor jeg kan finde en puppia sele til min mops, jeg har fundet en masse netbutikker, men jeg kunne bare så godt tænke mig, at komme ud og prøve den på ham inden jeg køber, men jeg kan ikke finde nogle forhandlere, der ikke er virtuelle, i aalborg-området ligemeget hvilke søgeord og kombinationer jeg finder på, på google..

Kan I hjælpe mig kære nordjyder? smiley

Venlig hilsen Malene

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• udskiftning af afløbsrør i køkkenvasken 1.000 kr.
  • Stoppet vandløb 800 kr.
  • Toiletmontering 1.790 kr.
  • Skift af kogeplade 1.300 kr.
  • Jeg skal have gravet et aflangt bed på ca 5x1 mtr. Jeg kan selv ligge ukrutsdug osv, det er kun udgravningen jeg ikke kan. Der er lidt rødder fra hækken. Jorden er en blanding af jord og sand, mest sand. Der skal ikke graves ret dybt. Jeg har en spade og en skovl, men andet har jeg ikke. Det er ikke så stort et stykke der skal graves, så jeg tror ikke det tager ret lang tid. 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Puppia seler
  • #2   19. sep 2012 Tusind tak KCS! Der skal jeg da bare ud en af dagene så smiley

• #4   20. sep 2012 jeg købte en i army til Pelle i går, og han rocker den bare totalt! smiley vi var i maxizoo og ekspedienten sagde at de ikke fik dem hjem igen? og nu sidder jeg bare og tænker om jeg skulle købe nogle flere?

desuden havde de lige under puppia selerne... wait for it... PET HEAD plejemidler! jeg troede jeg skulle få hjertestop, jeg elsker bare bed head til mit eget hår, men heldigvis var min kæreste der til at tale mig fra at bruge alt for mange penge, så Pelle må nøjes med at blive vasket i neutral babyshampoo smiley

Hvilke typer er det? Kan du evt. linke til det?

• #6   20. sep 2012 allright, jamen kan være han skal have en sporty til jul så smiley

• #7   1. mar 2014 Hvad størrelse bruger din mops i selen? Var nemlig i maxizoo idag for at prøve en puppia sele.. Men synes godt nok at en str. L strammede lidt for meget smiley (ved godt at det er en gammel tråd, sorry)

• #8   2. mar 2014 Hej - det gør ingenting smiley Pelle bruger en L, (han har to, da vi virkelig er glade for dem)

Jeg har dog for nyligt købt en julius k9, og den passer faktisk også rigtig godt på en mops, og så er den jo også vildt smart smiley

profilbillede
  • #9   2. mar 2014 Tak for dit svar smiley Alle Pelles seler passer ham så godt, han er simpelthen så skøn.

- Har 2 Hurtta seler og en Ezydog.. men grunden til jeg ønsker en Puppia er fordi at hans seler skaver ham under armhulerne.. Prøvede også en Julius k9, som også passede rigtig godt, men den sidder samme sted ved armhulerne, som de andre seler.. Så tænker at prøve med en Puppia, for at se om det kan skåne ham lidt smiley

• #10   3. mar 2014 Hehe, tak, han er en lille charmør ham Pelle smiley

Puppia selerne er virkelig også gode, men måske du skulle prøve en anden model end den Pelle har, det kan være de kan passe din Muffin bedre? smiley

Pelles K9 sidder slet ikke i armhulen - den sidder faktisk en del bagved, som du kan se på billedet.. smiley Måske du bare skal prøve en anden størrelse?

profilbillede
  • #11   3. mar 2014 Ja det kan jeg godt se smiley Tak for dit svar. Køber begge :o)

Kommentér på:
Puppia seler

Annonce