1.627 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
8 Svar
Puppia seler Puppia seler
Hej HG'ere
Jeg kunne godt tænke mig at vide, hvor jeg kan finde en puppia sele til min mops, jeg har fundet en masse netbutikker, men jeg kunne bare så godt tænke mig, at komme ud og prøve den på ham inden jeg køber, men jeg kan ikke finde nogle forhandlere, der ikke er virtuelle, i aalborg-området ligemeget hvilke søgeord og kombinationer jeg finder på, på google..
Kan I hjælpe mig kære nordjyder?
Venlig hilsen Malene
0 synes godt om
jan 2008
Følger: 9 Følgere: 7 Hunde: 3 Emner: 38 Svar: 509
jan 2008
desuden havde de lige under puppia selerne... wait for it... PET HEAD plejemidler! jeg troede jeg skulle få hjertestop, jeg elsker bare bed head til mit eget hår, men heldigvis var min kæreste der til at tale mig fra at bruge alt for mange penge, så Pelle må nøjes med at blive vasket i neutral babyshampoo
Hvilke typer er det? Kan du evt. linke til det?
jan 2008
feb 2012
Følger: 10 Følgere: 8 Hunde: 1 Emner: 36 Svar: 296
jan 2008
Jeg har dog for nyligt købt en julius k9, og den passer faktisk også rigtig godt på en mops, og så er den jo også vildt smart
feb 2012
- Har 2 Hurtta seler og en Ezydog.. men grunden til jeg ønsker en Puppia er fordi at hans seler skaver ham under armhulerne.. Prøvede også en Julius k9, som også passede rigtig godt, men den sidder samme sted ved armhulerne, som de andre seler.. Så tænker at prøve med en Puppia, for at se om det kan skåne ham lidt
jan 2008
Puppia selerne er virkelig også gode, men måske du skulle prøve en anden model end den Pelle har, det kan være de kan passe din Muffin bedre?
Pelles K9 sidder slet ikke i armhulen - den sidder faktisk en del bagved, som du kan se på billedet..
feb 2012
Puppia seler