{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.712 visninger | Oprettet:

Ih hvordan vælger man dyrlæge... {{forumTopicSubject}}

Er flyttet til Hvidovre, og da Petri alligevel er bange for alle dyrlægerne i Artemis som vi tidligere har benyttet pga meget sygdom, så vil jeg prøve at finde en ny dyrlæge omkring Hvidovre.

Valget står mellem Frihedens dyreklinik og Avedøre.. Hvem skal jeg vælge hehe.. Vil egentlig gerne ha et lille dyrlægehus, men får jeg ikke bestemt mig, så ender jeg på KBH dyrehospital hvor jeg tidligere har haft min gang.. er et vanemenneske hehe..

Så hvordan vælger man? Har benyttet mig af google..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ih hvordan vælger man dyrlæge...
  • #2   21. sep 2012 Jeg bruger Avedøre dyreklinik til mine 2 hunde og 3 marsvin.
    Sille hun trækker altid når hun skal ind til dem, hun har kun haft gode oplevelser der, og derfor har jeg ingen problemer med hende, tværtimod. smiley
    De er så søde dernede og altid hjælpsomme når man ringer og spørg om ting.
    Så dem kan jeg anbefale.

    Mine svigerforældres hund har dyrelæge skræk, men ham klare de super flot også smiley


  • #3   21. sep 2012 har været sindssygt glad for friheden dyrklinik... og især ejeren Dan herlev....

  • #4   22. sep 2012 jeg ville bestemt vælge avedøre med lars bistrup hvis jeg boede derude.. har selv haft ham og bor i nordsjælland;-) Min gamle hund ville heller ikke til dyrlæge da han oplevede der var blevet aflivet hunde før han skulle ind og så ville han slet ikke ind;-( Så har skiftet meget af den årsag. Men så måtte jeg til sidst finde en dyrlæge der kørte hjem til mig i stedet for han ville ikke ind til nogen dyrlæger til sidst.

    Lars bistrup opdaterer sig hele tiden med nye kurser mv og det betyder han er ret dygtig så bestemt den jeg ville vælge hvis det var mig;-)

    Og et kriterie jeg vælger dyrlæge efter er om de har døgnvagt.. jeg vil ikke henvises til andre.. så jeg har idag en dyrlæge man kan få ud hvis alt går galt uanset tid.. det betyder meget for mig.. har jeg lært med en hund der ikke ville til dyrlæger;-)


Kommentér på:
Ih hvordan vælger man dyrlæge...

Annonce