{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.983 visninger | Oprettet:

Fuld forældremyndighed/vold. LAAAANG.. {{forumTopicSubject}}

Hej HG.

Jeg har været meget i tvivl om jeg skulle poste et indlæg her. Det er egentlig ret privat - men jeg bliver simpelthen nødt til at få nogle svar fra nogen som måske har stået i samme situation??

For er gøre en meget lang historie lidt kortere:

X og jeg mødte hinanden på VUC og tog de samme fag. Vi blev kærester og flyttede hurtigt sammen. Kort tid efter blev jeg gravid.
Jeg finder ud af at X ryger hash jævnligt. Jeg har svært ved at tolerere brugen af hash da jeg virkelig har set dens skyggesider. Jeg bliver rimelig hurtigt gravid og X LOVER at når den lille kommer til verden så er det slut for hash og børn hører ikke hjemme sammen. Jeg tror på ham..

Da jeg ligger med 3 min imellem veerne på sygehuset, går X ud for at ryge sig skæv. Da vi kommer hjem, spiller han poker hele tiden, ryger sig skæv og kan lige lave en rugbrødsmad og en frysepizza til mig.

Jeg håber tingene ændre sig. Men på trods af at hans arbejdstider hedder 4 timer 3 gange om ugen og 8 timer de 2 andre dage. Sover han længe, står aldrig op sammen med mig og Emely (kl 7) og vågner lige tids nok til at tage på arbejde ( uden at lufte hunden), så hende må jeg også lufte, med en 4 uger gammel baby. Vi bor på 3 sal og det er altså ikke nemt med ondt alle steder, en lille ny også skal ud og lufte hund samtidig.

Vi skændes meget. Og det ender til sidst i vold. Han slår mig første gang med en flad imens jeg har Emely på armen. Dette gentager sig kort tid efter. 3 gang slår han mig så jeg bliver gul og blå og ligner en med en ordentlig gang tandpine. ( og med Emely på armen)

4 gang slår han mig så jeg vælter med Emely og får et ordentligt sæbeøje.

Til Emelys barnedåb gider han ikke stå op før kl. 9.45 og vi bliver hentet 10.15. Jeg havde været oppe med Emely siden kl. 7 og igang med div. forberedelser. ( jeg har brugt flere dage på at lave Emelys dåbskager - og nydt det) X står op og kommentere om vi ikke skal købe kagerne en anden gang. Jeg bliver irriteret og det ender med at han står med knyttet hånd og truer med at ødelægge min kage. Han ender med at komme op og toppes med sin bror som prøver at få ham til at tage sig sammen.

Jeg går fra X dagen efter. Flytter op til mine forældre indtil X har fundet noget nyt at bo i ( han får 1 mdr).

Vi mødes en enkelt gang så han kan se Emely. - på min opfordring...

X flytter og vi kommer hjem.

X får lov til at overnatte en enkelt nat fordi han skal til holland næste dag med arbj. og skal afsted kl 5.00.

Han kommer for sent til at se Emely da hun er lagt for natten. X går ind nusser og piller så meget så hun vågner.

X prøver senere at putte en plasticpose over hovedet på Emely imens min veninde står med hende. Min veninde skynder sig hurtigt at trække hende væk og siger til X at det gør man bare ikke..

X skal passe Emely en dag jeg skal ud til hesten. Bagefter skal vi i svømmehallen. X fortæller da jeg kommer hjem at han virkelig godt kunne bruge nogle ørepropper fordi Emely larmer så meget.

Vi går mod svømmehallen. X kommenterer nogle fyre i rema 1000 og får mig til at se efter den ene fyrs tatoo. Da jeg kigger påpeger X at jeg også kigger fordi jeg er tiltrukket af fyren osv. Jeg bliver sur - tror jeg er i sikkerhed offentligt. Det ender med at X vil gå, men han har min nøgle. Vil ikke give mig den. Så jeg forhindrer ham i at tage sin taske under barnevognen ved at dreje barnevognen og gå væk. X råber at hvis jeg ikke stopper, så fælder han mig. X kommer hen til mig, kigger ned på mig med sammenbidte tænder og holder en knytnæve op foran mit hoved. Truer med at slå mig. X tager fat i mig og vælter mig, og barnevognen med Emely i, vælter også. Folk stopper. X siger at det ender med at han slår mig ihjel en dag. Han forlader stedet - med min nøgle og lover at ligge den under måtten når han har hentet sine ting.

Politiet bliver tilkaldt. De mener han kan sigtes for vold og få en bøde på 3000. Jeg vælger ikke at anmelde. Men ifølge X skulle de ha sigtet ham anyways.

Han har ikke set sin datter i 2½ mdr. nu, for jeg mener ikke det er forsvarligt at han skal have ansvaret for hende, når han har så lidt selvkontrol og indsigt i hvordan man behandler og omgåes et barn. Og jeg tør ligeledes ikke have mere med ham at gøre - både pga. min egen sikkerhed - men i særdeleshed også Emelys.

Nu har jeg søgt fuld forældremyndighed og vi har idag været til møde i statsforvaltningen.

Mit spørgsmål kommer til slut.

Jeg lægger ud med at fortælle hvorfor jeg mener at jeg bør have den fulde forældremyndighed. Fordi at X og jeg ganske enkelt ikke KAN samarbejde med den vold der forelægger.

X hidser sig op, begynder at kaste med mudder. Jeg skulle bla. KUN sidde foran computeren hele dagen, spille spil og bare lade Emely sidde på gulvet og klare sig selv - også hvis hun græder. Jeg har ADHD og har en rodet fortid. Jeg har gået til Psykolog etc. etc.

Han hidsede sig op, slog i bordet. Indrømmede at han røg hash ( nu dog kun i weekenderne) og at han havde slået mig 4 gange - men kun 2 af gangene imens jeg havde Emely på armen.

Han prøvede at få mig fremstillet som en sjuskedorthe der slet ikke har styr på noget som helst. Jeg er et svin og jeg giver ikke Emely kærlighed nok..

( Ifølge sundhedsplejerske og læge stemmer dette billede slet ikke overens da Emely er en utrolig velfungerende lille pige, med enormt meget øjenkontakt,rigtig mild og altid glad.. Og at jeg ER en fantastisk mor og at jeg vitterlig intet har at bekymrer mig om hvad angår mine evner som mor smiley

Men nu skal der ( gudsketakoglov) laves en kompetencevurdering af mig - også kan retten for den sags skyld også se at han kun er fyldt med løgn)..

Han vil søge om fuld forældremyndighed - også selvom hun godt må blive boende hos mig - fordi så har han noget kontrol med situationen.. Og han vil have hende hver 2 weekend og 2-3 dage i hverdagene.

Mit spørgsmål: Hvad er jeres erfaring i sådan en sag/ lign sager??

Kan jeg risikere at han får den fulde forældremyndighed ( også selvom jeg bliver erklæret fuldt egnet som mor) ???

Hvad kan jeg forvente der sker??

Lige nu er der sat en sag igang og midlertidigt samvær - hvilket jeg vitterlig ikke håber han får.

Jeg så gerne at han havde kontakt til Emely, men han er SÅ aggressiv og ryger alt det hash.. Han kunne ikke engang lade være med at hidse sig op under mødet idag. Hvordan skal han kunne lade være hvis Emely ikke gider sove - er ked af det og han ikke kan trøste hende osv??

Ih der er så mange ting jeg ikke har fået med - men hvis i har spørgsmål, så spørg...

Jeg håber i har fået et nogenlunde indblik smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fuld forældremyndighed/vold. LAAAANG..
  • #1   26. jun 2012 Øv altså smiley Han ER bare ligeglad med hende. Han gør kun det her for at ha kontrol over mig.

    Han har selv flere gange sagt siden Emely kom til verden - Jeg elsker dig højere end Emely.. Og mig slog han på :((


  • #4   26. jun 2012 Isabelle: Det er han vitterligt heller ikke. Og nu kan jeg se at han ikke skyr nogen midler for at få det som han vil ha det - heldigvis.

    Jeg har desværre kun vidner fra episoden med barnevognen. Resten er foregået blandt hjemmets 4 vægge. Dog flygtede jeg ned til underboen med Emely dengang han slog mig så jeg så ud til at ha tandpine.

    Jeg har SÅ bange for at han skal få samvær uden opsyn også ende med at slå hende, ruske hende eller lign. Jeg er vitterlig bange for at jeg en dag ikke har nogen datter..

    Han fralægger sig selv alt ansvar og mener at jeg bare kan sørge for at han ikke går amok..

    Han er så typisk den voldelig mand - med alle de klassiske kendetegn.


  • #5   26. jun 2012 Ja jeg har billeder. Og ham manden vi var til møde med idag - sætter en sag igang ang. midlertidigt samvær. Han kontakter også politiet for at hører ang. sagen med barnevognen.

  • #6   26. jun 2012 Helene er bange for han får samvær, din historie minder meget om min kærestes, dog var det ikke hash men alkohol der var problemet, og statsamtet mente at faren skulle have samvær trods alle beviser, det er så møg uretfærdigt at det går udover børnene smiley

  • #7   26. jun 2012 Thomas: Jeg synes det værste er at skulle se sin datter lide - og ikke kunne gøre noget ved det - andet end det man allerede gør.

    Det gør SÅ ONDT INDENI... Det sidste jeg ønsker for min datter er at hun skal lide.. Og jeg hader min X for at han er så egoistisk og har så meget mangel på selv indsigt. Jeg kan vitterlig ikke forstå disse mennesker der kan behandle andre på den måde.


  • #9   26. jun 2012 Jeg er helt enig, loven er langt ude, og helt uretfærdig, din datter er gudskelov så lille så du kan forlange overvåget samvær, så vil han blive overgået højst sansynligt i hendes pasnings tilbud, og de lægger mærke til alt, desværre er det ofte så kort en periode så faren magter at klare de få gange med glans, derefter er det sket, og så er det meget svært at åbne øjnene op for statsamtet.

    Men fprhåbentlig dummer han sig, så de ser inden at han ikke er egnet, man kan altid have lov at håbe.


  • #10   26. jun 2012 Hvad med episoden med din veninde og plasticposen? Det synes jeg er et glimrende eksempel på hans måde at tackle datteren på.
    Nu er jeg dog kun inde i lovgivningen omkring plejebørn, men jeg kunne forestille mig, at det alligevel har lidt med hinanden at gøre. På det grundlag, er jeg bange for, at X får lov at se sin datter ind imellem, dog under opsyn pga. hans utilregnelighed og hashmisbrug.
    - men spørger du mig, så skulle han sættes ud på en øde ø, så han aldrig kunne nærme sig jer, eller nogen andre for den sags skyld, igen, før han kunne opføre sig ordenligt !


  • #11   26. jun 2012 Stine H: Ja han er stofmisbruger - men du kan ikke hjælpe en som ikke vil hjælpes. X mener ikke at han har noget problem smiley

    Tja det blev jo oplyst nu og han indrømmede jo selv at han ryger i weekenderne, men han benægtede at han ryger i hverdagen.. Jeg tror ikke på ham - eftersom han selv har udtalt efter vi gik fra hinanden... " Jeg ryger meget mere nu - og jeg er meget friskere"...

    Manden bliver 32 i år og har røget jævnligt siden han var 18-19 år.

    Sagsbehandleren vi snakkede med idag, sagde til ham at børn og hash ikke hører sammen og ville han gøre sig forhåbninger om samvær, så skulle han stoppe. - Så blev X hidsig, rejste sig let frem i stolen og talte med meget høj stemme " siger du at jeg ikke må sidde i en weekend med mine venner og ryge hash"???

    Sagsbehandleren sagde at han ihvertfald ikke må ryge når han har samvær med Emely.. X " nej det kunne jeg heller aldrig finde på"..

    Fakta er at han jo har røget sig skæv næsten hver dag da vi boede sammen.. Han måtte ikke håndtere Emely når han var skæv - det sørgede JEG for..

    Men når der nu ikke er 1 til at tage sig af hende når han har brug for at ryge sig skæv - hvad så??? smiley

    Ja jeg håber vitterlig at han dummer sig.. Jeg vil ihvertfald prøve at få hans pis i kog - ved bare at være ærlig og fortælle sandheden, når vi skal i retten.. Så håber jeg han tænder helt af...

    Men der er han jo desværre nok belvet guidet, godt og grundigt af en advokat smiley


  • #12   26. jun 2012 R: Min veninde er mere end villig til at vidne hvis det kommer dertil smiley - Han har dog heldigvis selv indrømmet hændelset - dog bagatelliseret den enormt.. Men dog ikke essensen af hvad han gjorde.

    Han sagde vidst også ( kan ikke helt huske det - eller om det bare er indbildning) Men at han ikke var skræmt over det og nej han ville da nok ikke gøre det igen.

    Hans holdninger er SÅ langt ude.

    Da Emely var 5 mdr. Kunne han ikke se noget problem i at hvis vi HAVDE en knallert, så kunne han da kører lidt rundt med hende på den - holde hende med den ene arm - styre med den anden.

    Ligeledes mener han ikke at en cykelhjelm er nødvendig - hverken til hende eller ham.. Han ville sågar kører med hende på cykel - i en bærersele???

    Kunne blive ved smiley


  • #14   26. jun 2012 Isabelle: Jeg blev sammen med ham i SÅ lang tid fordi jeg selv er af den holdning at børn har bedst af at vokse op i en familie - med mor og far..

    Da det til sidst stod klart at det bare ikke kunne lade sig gøre af hensyn til min og Emelys sikkerhed, valgte jeg at sige stop.

    Men jeg tænkte så at nu var vi jo ikke sammen længere også kunne det være at tingene ændrede sig ( nu havde han jo ikke det irriterende brokkehovede i ryggen hele tiden)..

    Men efter han væltede mig og barnevognen med Emely i - ude langs roskildevejen. Stod det nu igen klart, at selv et samarbejde med ham er NO GO..

    Jeg er vokset op uden kontakt til min biologiske mor og jeg ved hvilke tanker, følelser og afsavn der bliver af ikke at have kontakt til sit biologiske ophav.

    Jeg vil til HVER en tid samarbejde med X og sluge alverdens kameler - den dag han gør noget ved sit hash misbrug og sin indre aggressivitet.

    Jeg ønsker ikke at Emely skal vokse op uden sin far og jeg har vitterlig prøvet alt.. Forslog bla. parterapi - men det ville han ikke, medmindre det var gratis. Hjælp fra kommunen - men da han arbejde i kommunen, ville han ikke have dem blandet ind i det. osv osv..

    Jeg er bare så inderligt ked af at jeg har fået valgt sådan en far til mit barn. - Men jeg kunne ikke have forudsagt det, for han udviklede sig først til et sandt monster, den dag Emely kom til verden smiley


  • nina p
    nina p Tilmeldt:
    maj 2010

    Følger: 1 Svar: 123
    #15   26. jun 2012 jeg fatter slet slet ikke hvorfor du har lod ham passe din datter efter han har puttet en pose over hoved på hende... du må virkelig have mig undskyldt vil ikke kaste med mudder... men ingen af jer virker særligt ansvarlige..

  • #16   26. jun 2012 Det var dog en mærkelig kommentar at komme med ???

    Jeg prøvede at give ham en sidste chance - han er trods alt hendes far..

    Jeg vil nu mene at jeg er yderst ansvarlig og tager mit ansvar meget alvorligt.

    Men Nina, når man står i den situation jeg har stået i, så kan det ikke undgåes at man træffer nogle valg - som set i bakspejlet kunne ha været truffet anerledes eller bedre.

    Men når dét så er sagt, så er jeg - på Emelys vegne faktisk glad for at jeg gav ham 1 chance til, for den chance udviklede sig til barnevognsturen - og der er vidner og politi indover..

    Hvor stor en chance tror du jeg ville have mht. fuld forældremyndighed hvis alt hvad jeg havde, var en veninde der kunne udtale sig om episoden med plasticposen??

    Hvor stor tror du min chance er nu - med politi og vidner som ikke kender mig eller X???



  • #17   26. jun 2012 Der er lige blevet foretaget ændringer af forældreansvarsloven, hvor det bla skulle blive nemmere at fratage forældremyndigheden fra en forælder der forsømmer sit barn og misvedligeholder aftaler vedr barnet..

    Du kan læse mere her: http://www.ft.dk/samling/20111/lovforslag/L157/index.htm
    https://www.retsinformation.dk/Forms/R0710.aspx?id=142319


  • #18   26. jun 2012 Jeg har ingen børn, så jeg har ingen erfaringer med forældremyndighed. Dog har jeg været i et forhold som var præget af psykisk terror (ikke at det kan sammenlignes med fysisk vold, og dog så alligevel)...
    Desuden er min mor vokset op med en voldelig stedfar, og jeg har set hvor smadret hun er blevet af det..

    Det eneste jeg kan sige er løb og se dig ikke tilbage! Jeg forstår GODT at du ønsker en far til dit barn, men manden er farlig og selvom han er biologisk relateret til din datter, betyder det ikke at manden er FAR! Der er ikke nødvendigvis lighedstegn mellem de to ting, og det viser din ekskæreste jo ganske glimrende..

    Du kan håbe og ønske at han tager sig sammen, men jeg ville ikke selv sætte næsen op efter det.. Og helt ærligt, hvis han kan slå dig, hvad får dig så til at tro han ikke vil lade sit temperement gå ud over hende..

    ALT der kan bruges mod ham skal du gemme, det være sig SMS'er, hvis han truer dig skal det dokumenteres (tid/sted), hvis du kan optage tlfopkald mv.. Jeg ville aldrig i livet lade mit barn komme til sådan en mand - om jeg så skulle flygte ud af landet...


  • nina p
    nina p Tilmeldt:
    maj 2010

    Følger: 1 Svar: 123
    #19   26. jun 2012 nu snakkede jeg ikke barnevognen... og det måske en mærkelig kommentar men kan så fortælle dig at jeg har arbejdet meget med børn... og hvis nogen i den institution jeg arbejdede i hørte det du lige har fortalt var det blevet meldt med det samme... både dig og x... for selvom han er en nar er det dit ansvar at få barnet væk eller kontakte myndigheder ligemeget hvor svært det er eller ej...
    og kan godt se situationen med barnevognen kunne have gavnet dig... men at du ikke melder det kan også bruges imod dig hvis de er de forkerte sagsbehandlere... han kan også vende situationen med posen om netop ved at sige hvis jeg havde gjort det havde hun vel ikke ladet mig babysitte? og med barnevognen kan han sige hvis der var hold i det havde du vel meldt dette..
    vil anbefale dig og kigge på viktors tarv hvis du har facebook så kan du se hvor galt det kan gå, selvom det ikke er en nær så slem situation som du står i.... det ikke min mening at kaste mudder.... men du skal virkelig passe på hvilke valg du træffer med henblik på din x din datter og alt hvad der kan bruges imod dig... og derudover havde jeg fået fingerne i en god advokat... når det kommer til ens børn skal der ikke tages chancer... og er rimelig sikker på en advokat kan informere dig om dine chancer...


  • #20   26. jun 2012 Ej, det så godt ud, lige indtil man nåede bunden og der står loven først træder i kraft 1 oktober 2012 smiley

  • #21   26. jun 2012 Thomas - Det ser nemlig skide godt ud.. Men taget i betragtning af at statsforvaltningen desværre arbejder meget langsomt i sager om forældremyndighed og samvær, så kan der jo være en chance for at det når at træde i kræft.. Ellers kan sagen jo heldigvis ankes..

  • #22   26. jun 2012 Miniovnen: Den vil jeg læse - skal lige har puttet Emely først smiley

    Heidi: Jeg ville ønske jeg kunne løbe - men gør jeg det og jeg ikke oplyser faderen om flytningen, så bliver jeg meldt for kidnapning - OGSÅ bliver Emely taget fra mig, så det er bestemt ikke nogen mulighed - desværre smiley

    Jeg har gemt alt - og gemmer stadigvæk.. Billeder, Sms'er osv.. Jeg gør vitterlig alt hvad det står i min magt for at forhindre samvær med X..

    Som skrevet, så ønsker jeg ikke at Emely har nogen kontakt til X SÅ LÆNGE X ryger hash og er Aggressiv.. HVIS han en dag ( og nej jeg tror ikke træerne vokser ind i himlen) men HVIS han mod forventning skulle tage sig sammen, blive clean, tage anger management kursus og få styr på sig selv - så ville jeg gerne give det en chance..

    Men nej, jeg er helt enig i dig i at FAR eller MOR ikke er noget man bare får - man gør sig fortjent til den.. Ligeså vel som mn adoptivmor har gjort sig fortjent til at være min MOR... For hun er vitterlig min MOR..



  • #23   26. jun 2012 Helena - Tror i hvert fald det er noget du vil kunne bruge imod ham.. Og hvis sagen er afgjort inden 1. oktober, som jeg da klart håber den er, men ikke er faldet som du ønskede det, så kan du jo anke og forhåbentlig trække sagen ud til loven træder i kræft.. smiley

  • #24   26. jun 2012 Nina P
    Rolig nu, verden er altså ikke så sort/hvid som du beskriver.
    Jeg tror nu også TS var skredet fra starten hvis hun kunne lave det om, og alle kan forandre sig, vi bliver klogere af vores fejl.

    Nu er det barnets tarv, og de bliver testet for hvor egnet de er, hvilket TS allerede har gennemgået.

    Hvis alle valgte at træde i varsomme sko fordi alt kan bruges imod en, så ville der være mange flere forsømte børn end der i forvejen er, det er godt hun kæmper for sin datters sag.


  • #25   26. jun 2012 Nu mente jeg ikke at du skulle flygte med hende (det ved jeg godt jeg skrev, det var mere en talemåde, men det kunne du jo ikke vide smiley ).

    Det jeg mente var at jeg ville ikke opfordre til nogen form for kontakt, heller ikke selvom det er svært at din datter ikke ser sin far.. Jeg ville så vidt muligt holde afstand til ham og håbe at han ikke selv opsøger dig (hvilket også kan bruges imod ham)...

    Jeg kan godt se du kæmper, og du har min fulde respekt for det du gør..
    Du må bare ikke lade dig forblende af din egen fortid og dit eget ønske om kontakt med din mor, og give efter for din ekskæreste. I hans nuværende tilstand er han farlig...

    Held og lykke med det hele smiley


  • #26   26. jun 2012 Nina: Både min sundhedsplejerske og socialrådgiver kender til episoden. Min sundhedsplejerske kender faktisk til det hele - både volden, hashen, plasticposen, barnevognsepisoden osv..

    Intet er blevet meldt - fordi jeg ER egnet som mor.. Min sundhedsplejerske skulle bruge optagelser til noget videreuddannelse og hun har optagelser med mig og Emely fra Emely er 2 mdr. gammel. - og frem til nu...

    Politiet stod spurgte om jeg ville melde det - da de faktisk ikke mente de kunne gøre andet end at sigte ham og give ham en bøde på 3000.. På det tidspunkt tænkte jeg desværre ikke så langt at det ville være godt på længere sigt at anmelde ham..

    Men det gør mig ikke bange - vidner har givet vidneforklaring til politiet og de SÅ hvad der skete.. Statsforvaltningen kontakter politiet for at hører om episoden.

    Nu har han selv indrømmet episoden med posen - overfor statsforvaltningen - så den kan han ikke rigtig vende om....

    Når vi skal i retten, får jeg selvfølgelig en god advokat på sagen.. Mere er der ikke der kan gøres lige nu...


  • #27   26. jun 2012 Thomas: Lige præcis smiley

    Heidi: Jeg var der hvor du er bange for vil komme hen - før episoden med plasticposen og barnevognen...

    Der kommer jeg ALDRIG hen igen.. Jeg har skrevet 1 besked til ham.. Du kan kontakte mig over mail, hvis du vil mig noget - forvent ikke jeg svarer... Dine opkald bliver blokeret og jeg svare ikke på dine sms'er..

    Jeg har mødt ham 1 gang nede i byen siden og der stoppede jeg op fordi han stillede sig foran barnevognen. Begyndte at snakke med Emely - spurgte om vi ikke kunne finde en løsning og jeg sagde " du må gå til statsamtet hvis du vil se Emely"..

    Så sagde han " ikke for at true, men hvis det kommer i det offentlige"... Også sagde jeg "farvel X" og gik... Thats it...

    Igår så jeg ham ligesom jeg kom ud fra netto.. Han så mig ikke for han havde ryggen til og snakkede i tlf. Men alt indeni mig rystede - min hænder rystede, min stemme skælvede da jeg skyndte min hen til min veninde som stod med Emely og Baily ( han havde ikke set dem) også afsti afsted væk derfra.. Min ben føltes som gele..

    Jeg kommer ALDRIG til at have noget med den mand at gøre igen og jeg kan kun
    håbe at Emely heller ikke gør..



  • #28   26. jun 2012 Det lyder som om at du har fat i den lange ende i det her smiley
    Du holder din sti ren, og du holder ham på afstand - super godt træk smiley

    Han har et heftigt temperement og selvom det har skadet jeres forhold og det kan have ødelagt hans forhold til sin datter, så er det altså en fed fordel for dig hvis han ter sig åndssvagt i retten.. Man kan håbe at han spænder ben for sig selv ved at lade temperementet løbe af med sig smiley


  • #30   26. jun 2012 Heidi: Det håber jeg ihvertfald at jeg har smiley

    Jeg håber vitterlig at jeg kan "pisse" ham så meget af, så han dummer sig.. Det ville være det bedste for Emely.. Men nu må vi se hvad der sker.. Jeg nyder hver eneste dag/time/minut med Emely.. Hun er virkelig det bedste der nogen sinde er sket for mig. Hun er mit et og alt og jeg elsker hende virkelig højere end livet selv...

    Der er ikke det, jeg ikke vil gøre for hende smiley


    Isabelle: Tusind tak smiley Vi kan godt bruge nogle varme tanker smiley


  • #31   26. jun 2012 Jeg krydser fingre for dig og din datter smiley Det lyder som om at du er en god mor som vil din datter det allerbedste smiley
    Din datter kunne vidst ikke have en bedre mor smiley

    Jeg tænker på jer smiley


  • #32   27. jun 2012 Heidi: Det håber jeg - hendes smil, synes smelter mig hver eneste gang smiley Kan man modstå denne lille skønhed?

    http://www.hundegalleri.dk/fotoalbum/off_topic/68970-min_vidunderlige_familie_3

    Kom til at tænke op hvor meget X egentlig skød sig selv i foden. Han prøvede at så tvivl omkring mig pga min ADHD og det at jeg har haft ADHD - coach på - hvilket gjorde at de ville snakke med min coach... Det han bare har glemt er at han har siddet og snakket med hende ang. sit hash, og hun har set resultaterne af hans vold, at han ingen interesse har haft i Emely, fra hun blev født og til nu. Så det kommer ikke til at gavne hans egen sag på nogen måde smiley



  • #33   27. jun 2012 Hvor er hun kær smiley

    Ja han har ikke ligefrem gjort det nemt for sig selv, heldigvis kan man sige smiley


  • #34   27. jun 2012 Jeg vil næsten vædde en kasse cola på at X er typen der hurtigt giver op. Og hele dette handler næppe om Emely, men om hans ego.
    Min pointe er at han sandsynligvis ikke bliver ved med at kæmpe for at få lov at se sin datter. smiley


  • #35   27. jun 2012 Du skulle prøve at kontakte min far. Han arbejder med disse sager til hverdag, og er virkelig dygtig.

    Han har alle de gode kontakter, og han har haft mange sager med voldelige xmænd.


  • #36   28. jun 2012 Anne Julie: Jeg håber bare at han hurtigt giver op - for Emelys skyld.. Men ja han er lige præcis sådan en fyr med et kæmpe ego.. Han har været SÅ ligeglad med hende hele vejen igennem. Men til hendes barnedåb, nej hvor var han glad da glad for sin datter og prøvede virkelig at spille den perfekte familiefar - med det resultat at alle kunne se hvor lidt han havde med Emely at gøre normalt for det så totalt akavet ud smiley

    Han vil have hende hver 2 weekend og 2-3 dage i hverdagen - jeg VED bare at han ikke magter det.. Jeg håber bare at han giver op - og ikke "kæmper" og lader sine frustrationer gå ud over Emely, fordi han ikke vil give op - bare for at få mig ned med nakken smiley

    Konrad og Ella: Hvem er din far?? Kan du ikke sende mig en PB?


  • #37   29. jun 2012 Min far hedder jens andersen, og er nok kendt som "ham der lækkede skatteoplysninger om Helle T til BT" smiley
    Eller det troede de smiley

    Jeg sender en PB smiley


Kommentér på:
Fuld forældremyndighed/vold. LAAAANG..

Annonce