{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.153 visninger | Oprettet:

Camilla T
Camilla T
Tilmeldt:
9. jan 2009
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4

Forstand på schæfere?? {{forumTopicSubject}}

Hej med jer! smiley

Jeg er en ung kvinde, som har brug for alle de råd og vejledninger jeg kan få. Så tænkte, at hundegalleri.dk var et godt sted at starte.

Jeg står i den situation, at jeg er blevet splittet en del i min søgen efter den perfekte hund til mig, jeg er ikke i tvivl om racen (schæferhund), men pga folks mange forskellige meninger osv på nettet har forvirret mig godt og grundigt.

Jeg har haft hunde før, havde mine egne labrador tæver, som både blev brugt til jagt, div lydighed og agility- så hunde erfaring har jeg, dog ikke med schæfere.

Spørgsmålet er så: Kan jeg finde en god kennel et sted i DK, som avler smukke, helst brun/sorte eller gul/sorte brugshunde? Jeg er ikke så stor fan af de grå. Det jeg primært gerne vil bruge hunden til, er forskellige former for lydighed og især agility- gerne på konkurrence plan! Mit ønske var, at få en dejlig smuk familie hund herhjemme, og en hund med energi på banen, kan det lade sig gøre??
Jeg har læst mig frem til, at div. brugshunde mere eller mindre kun findes i grå, grå/sorte med den rette energi, hvorimod udstillingshundene har "de rigtige" farver, men IKKE har energien som brughund og derfor ikke egner sig til mit formål??

Beklager den lange tekst, men jeg har virkelig brug for jeres hjælp omkring det her!

På forhånd tak!
/ Camilla


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Forstand på schæfere??
Kommentér på:
Forstand på schæfere??

Annonce