1.581 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 10 Svar

Alaskan malamute vs siberian husky Alaskan malamute vs siberian husky

Hej Folkens smiley

Ja, som overskriften siger: Hvad er forskellen på en Alaskan malamute og en siberian husky? smiley

Vil da mægtig gerne også høre jeres mening hver i sær om de to racer smiley

- På forhånd mange tak smiley
Michelle&Meladie

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Løsne 10 skruer 800 kr.
  • Ophængning af 3 billeder og et spejl 1.500 kr.
  • Samling av sofa 500 kr.
  • Vandtilførsel 500 kr.
  • Afmontering af gammel vaskemaskine + montering af ny (væg-gennemføring) 1.000 kr.
  • Udskifte kuglehane 843 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Alaskan malamute vs siberian husky
  • #1   25. sep 2012 bm

• #2   25. sep 2012 Bm? smiley

• #3   25. sep 2012 ja hehe jeg sætter lige et "bogmærke" så jeg kan følge med i tråden. Hvis det er okay smiley

• #4   25. sep 2012 Nååh smiley Ja da selvf. smiley

• #5   25. sep 2012 Mutten er meget større og tungere end husky'en. Det er 2 vanvittige selvstændige racer, hvor man skal sætte dig godt og grundig ind i de 2 forskellige racer.

Jeg kan kun tale på husky'ens vejne, da jeg ikke ved så meget om mutten.

Men husky'en er en lækker race, så længe man ikke misforstår den. Den gør hvad den vil, hvis den ikke vil træne.. Jamen så kan man ligeså godt give op, ellers får du bare '' fingeren '' smiley
    Jeg træner med Samson når han har lyst, men så vil de så også gerne lære..
    De er nogle nysgerrige hunde.
    Du kan ikke gå løs med dem, det er en hund du skal have i snor konstant.
    Vores er en udbryderkonge..
    De elsker at løbe, løbe og løbe.. De kan lege rigtig vildt, og de bruger man lyde når de leger. Og snakker meget ( vores giver tit en morgensang ) smiley

- det er ikke en race for alle og en hver. De kan være nogle stride bøller, især når de bliver teenagere. Men alt i alt, en lækker hund. smiley

• #6   25. sep 2012 Forskellen ligger i at det er to forskellige hunderacer.. Prøv google dem, der står en masse :o)

• #7   25. sep 2012 Prøv at skriv til Malene herinde fra, hun ved rigtig meget om Husky'en. Hun har også hjulpet mig.

• #8   25. sep 2012 Gå ind på polarhund.dk og læs det nye raceportræt af alaskan malamute.
    Forskellen kort sagt : 30 cm og 30 kg.
    Mutten trives ofte bedst med een fast hundemakker, mens huskien trives i stor flok. Mutten har lidt større tendens til egetkønsagressivitet.

Begge racer er kun for erfarne hundefolk, der vil bruge hunden til noget, fx træk. Racerne er selvstændige og stædige, meget kloge. De kræver tid og penge. Det er en livsstil at holde slædehund, og man skal ville det, meget!

• #9   25. sep 2012 Du skal ud og besøge en række opdrættere af begge racer, hvis du vil opleve hundene og høre om forskellene. Vi har ofte vejledningsbesøg. Cirka halvdelen finder hurtigt ud af at det ikke er en hund for dem.

• #10   13. apr 2013 alaskan malamute er større og stærke en huskyen, og alaskan malamute er den største og stærkeste slædehund (det har jeg læst) smiley

Kommentér på:
Alaskan malamute vs siberian husky

Annonce