{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
743 visninger | Oprettet:

Cava
Cava
Tilmeldt:
3. aug 2011
Følger: 1 Hunde: 1 Emner: 25 Svar: 300

hvalp 6 måneder {{forumTopicSubject}}

Så vidt jeg husker er der en del hunde herinde, som er på alder med min Noddy, som nu er blevet 6 måneder, så jeg tænkte om ikke vi skal høre lidt om, hvordan det går derude....??

Jeg startede endelig til træning med Noddy, da han var 4½ måned, så nu træner vi en gang om ugen og skal til prøve sidst i november. Det er lidt af en udfordring, da vi træner med voksne hunde, men jeg synes, at han klarer det rigtig fint.

Han har rigtig svært ved at koncentrere sig, så snart vi er væk fra vores egen lille have og skov, men jeg tror egentlig først det kommer med alderen.

Noddy er renlig og kan alle gængse kommandoer. Vi kæmper lidt med rundering, fremadsendelse og højrelineføring til træningen, og så er jeg med i en trick-challence på nettet, hvor vi øver en masse trick med en balje.

Lige for tiden har han lidt svært ved at være alene uden at gnave i vores tapet, så vi arbejder lidt på at finde den rette mængde aktivering, så han ikke keder sig.

Alt i alt er han ved at være en rigtig god hund, men der er godtnok lidt udfordringer i den lille fyr, som er ved at blive teenager....

Hvordan går det med de andre præteenagere derude...???


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvalp 6 måneder
  • #1   3. okt 2012 Cito her er os 6 måneder.... og her går det rigtig godt her... Han er en bølle når han er alene hjemme og der er noget papir han kan flå i stykker... ellers gør han intet..!
    koncentrationen er svær i nogen situationer, dog vil jeg si at jeg er meget overrasket over hvor "let" cito er... så tror bare ikk han er helt teenager endnu:)

    Han er slet ikk i tvivl om hvor godt tæve dufter slet ikk tæver i løb... uhh de lækre, dog er mine godbider bare endnu bedre... mærkeligt nok:)


Kommentér på:
hvalp 6 måneder

Annonce