15. feb 2007 Følger: 19 Følgere: 20 Hunde: 7 Emner: 940 Svar: 10.327
Bichon havanese/Coton de tulear opdrættere - ikke blanding Bichon havanese/Coton de tulear opdrættere - ikke blanding
Er der nogen som vil foreslå nogle gode opdrættere af enten Bichon Havanese eller Coton de Tulear ?
Jeg vil nok foretrække at henvise til DKK opdrættere.
Jeg kunne sagtens gå ind på DKK's hjemmeside og finde nogle, men vil helst henvise til nogen som andre har gode erfaringer med. Jeg er ikke så velbevandret i disse racer, så derfor spørger jeg her
Hunden er ikke til mig selv - jeg har min egen race jeg holder mig til - men nogle jeg kender har spurgt om jeg kunne hjælpe dem lidt.
okt 2006
Følger: 59 Følgere: 48 Hunde: 7 Emner: 335 Svar: 13.904
Men ud fra et personligt indtryk ville jeg til en hver tid starte hos Peter F - kennel bigchoise når det kommer til havaneseren. Han er her inde på forum, og mere behagelig og velformuleret dabatør skal man i hvert fald lede længe efter....
Coton - der kender jeg kun en norsk opdrætter jeg kender godt nok til at ville anbefale... ginille.com. igen kender jeg ikke hendes linier, men kender hendes avlsprincipper - og magen til seriøs opdrætter. Der ville jeg personligt også føle mig tryg.
feb 2007
Følger: 19 Følgere: 20 Hunde: 7 Emner: 940 Svar: 10.327
okt 2006
Følger: 59 Følgere: 48 Hunde: 7 Emner: 335 Svar: 13.904
feb 2007
Vil gerne have flere muligheder - der må være flere gode opdrættere derude af disse racer.
feb 2010
Følger: 10 Følgere: 18 Hunde: 2 Emner: 24 Svar: 1.485
Jeg bliver helt forlegen, og også glad for kommentaren.
Og jeg er ikke dommer, men "kun" opdrætter og udstiller.
feb 2007
Det var dig jeg tænkte på - troede også du var dommer, men jeg forveksler dig med en anden så.
Men din kennel er noteret
feb 2007
Er der nogen Bichon Havanese opdrættere som du vil/kan stå inde for at lave noget godt opdræt her i DK - du må gerne skrive pb hvis du vil.
Man vil selvfølgelig gerne anbefale sig selv, men man kan også have "kollegaer" som man synes gør det godt og jeg vil jo gerne give mine bekendte mulighed for at se sig lidt omkring, så de kan finde en opdrætter som de bryder sig om. Det er jo forskelligt hvordan kemien er blandt mennesker.
feb 2010
Følger: 10 Følgere: 18 Hunde: 2 Emner: 24 Svar: 1.485
Men skriv til mig, så kan jeg evt. finde flere på Hundeweb
Bichon havanese/Coton de tulear opdrættere - ikke blanding