{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
959 visninger | Oprettet:

Jeg bli'r sgu vanvittig... {{forumTopicSubject}}

Teenagere ;(

Min hvalp er nu 7½ mdr, han kan :
Øh ingenting af hvad han har lært...

Derimod kan han alt det han ikke må...
Jeg har aldrig mødt magen til udyr, end den skidespræller jeg har her..

Forstår pludselig godt, når folk får "allergi" osv, specielt hvis det er deres første hund..

Herhjemme gør al vores energi med at bære over med Diesel, han er simpelthen strid, alle hans vågne timer, til trods for aktivering, motion og træning...

Lige nu glæder vi os til hans første teenage periode er ovre, og vi igen får en hund der er til at holde ud...

Morgen suk herfra ;/

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vi mangler og sætte lys i huset 700 kr.
  • Hjælp til ophængning af 5-7 billeder 500 kr.
  • Opvaskemaskine fejl 900 kr.
  • Boret huller i køkkenlåge og isat hængsler 1.250 kr.
  • Dissemble and assemble cage 525 kr.
  • problem med vandtilførsel til opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Jeg bli'r sgu vanvittig...
  • #1   9. okt 2012 Åh stakkels dig. Jeg har slet ikke oplevet Peanuts lømmelalder venter stadig ( han er snart 14 mdr) Hold ud , sender lige en stor pose tålmodighed som jeg ikke selv har haft brug for smiley

• #2   9. okt 2012 Diesel lømmelalder er den mest, allergi fremkaldende lømmelalder, nogen af mine hunde har haft ;/ Han er skrækkelig...

Minion : Diesel kan skam også en masse tricks, blot ikke nogen, jeg overhovedet, er imponeret af..

• #4   9. okt 2012 Det er da så skønt, når man kommer ud af badet og vuffer står på bordet og æder muffins omgivet af et lag af små køkkenrulle stykker....................

• #5   9. okt 2012 Åhhhh....jeg er så super glad for at min er over det nu.....hun kan endda lå løs og blive i haven nu smiley
    Har medlidenhed med jer der døjer.....men hold modet oppe.......

• #6   9. okt 2012 *GG* kæmpe kop kaffe og to panodil sendt din vej smiley

• #7   9. okt 2012 Det er lige før jeg ikke tror jeg skal have hund igen!! Fatter slet ikke jeg har kunne magte Ginga hver gang jeg møder en hvalp og måske lige skal passe den så er jeg lykkelig for at levere den tilbage..

• #9   9. okt 2012 Jeg har også haft akut lømmelalder allergi over for Anton, for han har også været stor slem, og døjer stadig lidt med hørelsen... Men bare rolig det bliver bedre, Anton er snart over den periode, og han er 8,5 mdr.... smiley

• #10   9. okt 2012 Godt jeg ikke er den eneste!

Jasmina kom i sin første løb i går, og har været en lømmel de sidste 2 måneder!
    har ædt alle hjørner, ødelagt alle sko, alt undertøj, gøer af alt og alle, trækker som en hest, sprænger sine halsbånd, opfører sig som om jeg ikke findes, er på intet tidspunkt træt også ligner hun bare altid et stort spørgsmålstegn..

Jeg er 20 år, og har allerede fået grå hår .. :|

• #11   9. okt 2012 Sabine W
    Du er dælme heldig hvis Anton er ved at være ovre det smiley !
    er sikker på Jasmina har laaaang vej igen, og hun er ogs 8,5 mdr smiley

• #12   9. okt 2012 Hæ hæ...

Her kan man så sidde med sit toårige nær-englebarn og tænke - GODT det er overstået, det skidt der *GGG*

More power to you. Og god fornøjelse de næste måneder *GG*

• #14   9. okt 2012 Jeg har heldigvis heller ikke mærket meget til den alder smiley

• #15   9. okt 2012 Den værste lømmelting Molly nogensinde har lavet, var at sætte sig foran et køkkenskab, og hvis nogen ville åbne det skab, så knurrede hun og hoppede ind på en af hylderne, og satte sig der.

Udover det havde hun en mani med at lave soldaterkravl, hele vejen ind under min seng fra køkkenet. Og der var langt, for sådan en lille hund. Så hun møflede afsted på maven i laaang tid, før hun kom over den idé.

• #17   10. okt 2012 Jeg krydser mine fingre, for at Anton er ovre den værste lømmelalder smiley Han har faktisk først været rigtig slem, herefter at min kæreste og jeg er flyttet fra hinanden, og Anton og jeg nu bor i en lejlighed. I starten lavede han rigtig meget ballade, spiste for 1000 kr jakke osv. Var lige ved at give op. Meeeeen så var der lige en meget sød klinik assistent, nede ved vores dyrlæge, der gav mig et par fif. Og siden da, har han intet lavet..... Udover hans selektive hørelse smiley

• #18   10. okt 2012 Sabine W : Kan de fif deles ?? smiley Tager imod alt med kyshånd

• #19   10. okt 2012 Altså efter at Anton havde ædt et stykke gulvtæppe, en jakke til 1000 kr. 5 Paul Pava dække servietter (de kan spredes i utrolig mange steder) og en opvaskebørste, slap min tålmodighed op. Var virkelig sikker på, at det næste skridt var bur. Men det har jo også nået at gøre med at vi er flyttet, og havde ladet ham være i stuen, køkken og gang, hver gang jeg ikke var hjemme, for han hylede hver gang jeg gik, hvis han bare var i køkken og gang. (Skal lige siges, at han har ALDRIG ædt noget da vi boede i hus). Men nu når han er alene hjemme, så er han kun i køkken og gang, jeg luftes ham gerne en times tid om morgenen, og er så hjemme en halv times tid inden jeg tager nogen steder, så har han bare et stykke legetøj og et frossent marvben med lækker hundeguf inden i og et af mine tørklæder i sin kurv. Så det er vel bare det obligatoriske jeg har gjort smiley De marvben er gået rent ind hos ham, han kan få timer til at gå med dem smiley

• #20   10. okt 2012 steder --> stykker smiley

• #21   10. okt 2012 Altså førhen, når han skulle være alene, så havde han også noget der duftede af mig og sådan i sin kurv. Men han var mildest talt ligeglad når vi gik, når vi tog jakken på, lagde han sig bare i kurven og sov. Og har nærmest ikke brugt noget alenehjemme træning med ham, for det har han klaret så flot fra første gang han skulle være alene hjemme..... Men er jo heller ikke noget at sige til, at han har været noget forvirret over, at vi er flyttet og alt det... smiley

• #23   10. okt 2012 Åhh ja jeg har også den værste teenager jeg nogen sinde har haft lige pt, Både Gizmo og Fluffy har været engle ved siden af Bazil, men det var vel også min tur til en møg unge *LOL*

Bazil har pænt afrundet alle hjørner på træ møblerne, går i katte bakkerne, stjæler alt hvad han kan, gør i haven og ja nu er han begyndt at tømme bordene så alt skal fjernes inden jeg forlader et rum, selv for at gå på toilettet skal bordet ryddes, eller har han gjordt det når jeg vender tilbage *LOL*

Åhh jeg glæder mig til han bliver voksen smiley

Men jeg kom og fra en 9 årig og en 7 årig vel opdragne hunde til en hvalp, og tænker virkelig never ever om jeg gør det igen (før næste gang) smiley

• #24   11. okt 2012 Her er det nøjagtig som hos Carina, Luna har aldrig været i lømmelalderen. Men jeg har skam været det igennem med schæferhunde - uha...

Kommentér på:
Jeg bli'r sgu vanvittig...

Annonce