{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
959 visninger | Oprettet:

Nikita A
Nikita A
Tilmeldt:
10. apr 2012
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1

Hvad kan man gøre? {{forumTopicSubject}}

Hey jeg har et spørgsmål til alle i hundeelskere på hg.

Min veninde har en lille hundehvalp, border/australsk hyrdehund blanding som går og kaster op en gang imellem om natten.

Hun har været til dyrlægen med den og efterhånden fået samlet regninger sammen på over 17.000kr for at finde ud af hvad der er galt.

De er ikke helt sikre, men hvalpen har fået noget nyt foder (ID hedder det vist nok) og det virker til at hjælpe.

Selvom de ikke har fundet et decideret ordenlig løsning endnu, siger dyrlægen det er proteinmangel der er problemet, de ved bare ikke hvad det skyldes.

Okay.. Lang forklaring smiley MEN MEN MEN.. Min veninde er så overrumplet af sit liv og har slet ikke tid til den her hvalp og skrev til mig i frustration at hunde bare skulle aflives fordi at hun kunne ikke mere.

Jeg har så sagt jeg ville hjælpe med at finde et hjem til den, jeg ved ikke om der er nogen herinde der kan hjælpe?

Det er jo de færreste der vil antage en hund med problemer i forvejen, men hvalpen ser sund og rask ud, han leger og tumler rundt, gror som han skal, tager på som han skal og er den kæreste lille uldklump..

Er der nogen af jer der kan hjælpe? Hvis der er nogen der vil påtage sig ansvaret for ham, eller skal jeg give op og bare lade hende få ham aflivet?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad kan man gøre?
  • #1   14. okt 2012 Hvor bor din veninde henne? Hvis det er fordi der er meget der fylder i hverdagen, og hun boede tæt på, kunne jeg godt komme og gå ture med hunden, og aktivere hvis det kunne hjælpe?

  • #2   14. okt 2012 Nikita A> Hvis jeg ikke havde 2 små guldklumper og en baby på vej så ville jeg gerne ha tilbudt at ha den indtil hun kunne overskue det hele igen...

    Tror nemlig nemt hun kan komme til at fortryde det hvis den bliver aflivet eller solgt.

    Kender det fra mig selv at det ikke altid er til at overskue. Har selv en lab-pige som jeg ikke kan få til at ta på, men må ikke gi mere foder for dyrlægen da hun så bliver syg siger dyrlægen... så kender det alt for godt men ville være ulykkelig hvis jeg ikke havde mine små hunde-piger mere...
    Men held og lykke med det.. Ved der er nogle søde mennesker der gerne ville hjælpe den lille uldklump. smiley


  • Nikita A
    Nikita A Tilmeldt:
    apr 2012

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
    #3   14. okt 2012 Tror seriøst hun har givet helt op, så det skal være nogen der vil have ham, hun bor i Odense. Hun har også en chihuahua/pap blanding som hun også vil af med, så tror decideret hun bare har besluttet sig for at bare gi op.

Kommentér på:
Hvad kan man gøre?

Annonce