{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fra mælk til mad. :-)
  • #2   16. okt 2012 Vi har prøvet at opbløde hvalpe foder i vand og har også prøvet at servere ren A38, men de virker ikke interesseret og vi er lidt på bar fod ang. hvordan vi skal få dem til at spise lidt af det. De er 5 uger på fredag, og er begyndt at få tænder. De snuser kort til det og forsvinder så igen eller også går de oveni det.

  • #3   16. okt 2012 Mine malteserhvalpe plejer også at få opblødt foder fra de er ca. 4 uger. Jeg plejer dog at starte med fx lidt torskerogn rørt op med A38, kogt kylling i meget små stykker (nærmest som grød), kogt æg (moset). Sidst jeg havde hvalpe gad de dog ikke rigtig opblødt foder, men gik nærmest direkte til hvalpefoder tørt.

  • #4   16. okt 2012 De virker meget ligeglade med deres hvalpefoder? men de skal jo lærer det. Vi har A38 og hvalpefoder herhjemme lige nu, så vi prøver at bløde det lidt op. Plejer i bare at lade det stå inde ved dem for deres mor spiser det nok ellers hvis de ikke gør. smiley

  • #5   16. okt 2012 Opblødt foder må ikke stå ret længe, det skal spises med det samme.
    Når hvalpenes mor begynder at spise af foderet, virker hvalpene så ikke nysgerrige?


  • #6   16. okt 2012 Næh ikke rigtig. smiley

  • #7   16. okt 2012 De fleste hvalpe elsker at sutte på vores fingre, prøv at dyppe en finger i den opblødte hvalpefodergrød, skulle undre mig, hvis du ikke kan få dem til at smage lidt på den måde:-)

  • #8   16. okt 2012 Det har vi også prøvet, en det er minimalt hvad de slikker af fingeren. smiley
    De elsker at tygge i ting osv. men når det lige kommer til andet mad, er de ikke så glade, men måske vi bare skal blive ved med at dyppe fingeren i det. smiley


  • #10   16. okt 2012 Pia - ja, og kors hvor sådan nogle hvalpe kan svine. Men fordelen er, at når de får den klistrede grød på sig, så slikker de den også af igen, og får smag for maden:-)

  • #11   16. okt 2012 Der var faktisk en af dem der slikkede sin pote idag, efter hund havde gået rundt i foder skålen, så det lyder da til at det nok skal komme. smiley

    Bagefter lå grøden ud over hele gulvet og op af døren så svine kan de i hvert fald. smiley


Kommentér på:
Fra mælk til mad. :-)

Annonce