Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Et kabel er gravet gravet over, der mangler ca 10 cm ledning 890 kr.
  • Hjælp til at male og spartle 1.500 kr.
  • Samle kommoder 880 kr.
  • Rengøring af badeværelse 500 kr.
  • Vægmonterin af skænk 771 kr.
  • Wc afløb 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  klippet negl for kort
  • #1   16. okt 2012 det har jeg aldrig oplevet med min mors hund.. vi tager hende til dyrlæge og får det gjort, men derfor kan det stadig bløde.. vi har selv svært at klippe dem, og hun bløder ment, og det ligner tit et slagteri når vi går der fra.. dog har vi ALDRIG oplevet at der er kommet betændelse i det..

• #2   16. okt 2012 Hold da op. Normalt bløder det aldrig, når jeg klipper dem. Det er første gang, og så lige den ene her på bagpoten.

• #3   16. okt 2012 Mener man kan få noget til at stoppe blødningen, hvis man kommer til at klippe for langt ned.

Og har aldrig hørt om at det har givet problemer med luftning osv, efter det er sket. Men hvis man er meget nervøs alligevel, kan en lille sko(måske paws?) gives på den pote hvor man har klippet for langt ned

• #4   16. okt 2012 Det bløder ikke mere, det var ikke så slemt, det er mere det med gåturen i aften. En sok er en god ide, ved bare ikke, hvor godt det er, når det er vådt udenfor. Så er det måske bedre, bare at vaske poten, når vi kommer hjem.

• #5   16. okt 2012 Helene L - Jeg vil da mene at en hund da skal ikke bløde når den har fået klippet negle o.O
    Mine har aldrig blødt når de har fået klippet negle.

• #6   16. okt 2012 TS - Kan du ikke bruge en plasticpose? (:

• #8   16. okt 2012 jeg har ingen bil, så derfor jeg har gået med hunden fra min lejlighed og ned til dyrehospitalet og tilbage igen.. vi stoppede blødningen hos dr. dyr og der plejer ikke at være noget når vi når tilbage til lejligheden.. så ingen frygt smiley

• #9   16. okt 2012 Det skal det heller ikke.. Men ziska negle gror meget hurtigt, og selv dyrlægen har meget svært ved at se blodåren. og nu sidder hun heller ikke helt stille, så derfor er der blod over hele, og det render hurtigt..

• #11   16. okt 2012 Helene L - syntes det virker uprof. hvis hunden bløder hver gang du har været afsted, vi klipper selv vores og hendes negle er HELT sorte, vil hellere have de er lidt for lange end at de skal klippes så det bløder hver gang s:

• #12   16. okt 2012 Jamen så kan vi roligt gå vores aftentur. Tak for svar

• #13   16. okt 2012 Helene - hvad er det da for en dyrlæge? Det skal ski ikke bløde ! Der sker intet ved det:) gå du bare uden sok:)

• #14   16. okt 2012 Helene: Sikke da en uproff. dyrlæge du har! Lyder det til :s
    Det skal da på ingen måde bløde når man klipper hunde/katte/kanin- osv. negle. Og egentlig, klipper man dem så kort - gør det så ikke også ondt?? (Ret mig I andre, hvis jeg er forkert på den smiley ).
    Ville da godt nok finde mig en anden dyrlæge, hvis den jeg havde ikke engang var kompetent nok til at klippe min hunds negle smiley

Selvfølgelig "dør" hunden da ikke af at det bløder, men det er da rimelig forkert at det skal bløde hver gang, fra alle negle? Så klippes de for kort!

• #15   16. okt 2012 Tanja- Victoria: du har helt ret, det gør ondt på hunden hvis der klippede for langt ned, man klipper jo i nerven og blodkar.

Jeg får min hunds kløer klippet ved dyrlægen, netop for at undgå at klippe for langt, så hvis dyrlægen alligevel gør det så "blodet flyder" er der noget galt efter min mening.

MB: der sker ikke noget når blødningen er stoppet og det kun er en enkelt klo du har været uheldig med.

• #16   17. okt 2012 Mine Schæferhunde har sorte negle. Jeg klipper dem hellere så de er lidt længere end man ellers villde gøre. Det er sket en sjælden gang det har blødt lidt fra en enkelt negl, men det sker yderst sjældent og jeg passer virkelig på.

Og taget i betragtning af hvor mange kløer jeg klipper så sker det faktisk aldrig smiley

• #17   17. okt 2012 Jeg klipper ikke negle på min store, netop fordi han har sorte negle. Jeg er bange for at klippe for langt ned. Han har dog også kun fået klippet negle 2 gange på 2,5 år, han slider dem selv.
    Min lille klipper jeg selv, hun har lyse negle. Har dog overvejet sådan en "neglesliber", så tænker jeg det er nemmere mht at styre længden.

• #18   17. okt 2012 Jeg er utrolig glad for min dyrlæge!! Og det er jo ikke ALLE negle der stor bløder, det er måske en enkel, og det er jo HVER gang det sker.. Som sagt så gror de monster hurtigt, og hun går ikke ordentligt når de er så lange, og derfor jeg har i samarbejde med dyrlægen aftalt at de skal klippes helt ned til næsten bløder, og nogle sker det altså, og desuden gror hendes blodåre med ud hver gang.. hvilket heller ikke er normalt. Vi har haft i narkose hvor de brændte dem ned, og det har ikke hjulpet.

Kommentér på:
klippet negl for kort

Annonce