{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
679 visninger | Oprettet:

Glad med glad på :) {{forumTopicSubject}}

Må bare lige dele min glæde, over min dejlige buller-basse!

Balder er 7mdr. og er stort set renlig, små tisse uheld kan ske smiley Men har for første gang idag, været alene i 5timer, og alt var fint da vi kom hjem smiley eller snakker vi max. 2timer alene....
Han kan sit, dæk, gi' pote, vent, værsgo og halse... Meeeen der skal være godbidder, ellers ingen grund til, at anstreng sig alt for meget;D Man er vel en FB smiley
Når han leger med andre hunde, så er han super mild, og leger i 'deres' tempo....

Er bare så glad, han er satme bare så sød, dejlig, og nem altså! smiley Og så er han en rigtig mor's dreng! Han har fået en kæmpe plads mit hjerte... Kunne på ingen måde undvære ham nu smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Glad med glad på :)
  • #1   20. okt 2012 jeg mangler altså en "synes godt om" knap til startindlægget!:)

  • #3   20. okt 2012 Jeg er også smask forelsket.... smiley Hehe...
    Jeg blev bare hakket ned herinde, fordi jeg spurgte til råds om en tisse-bakke smiley
    Jeg spurgte om det var en ide med sådan en, når jeg nu var alene mor til en pige op 3år, og vi bor i lejlighed uden have smiley For jeg kunne jo godt lige være uopmærksom/hængt op, og komme til at overse om Balder skulle ud og tisse....
    Men fik at vide, at jeg ikke skulle anskaffe mig en hvalp, i min situation osv., og sikke da en omgang vås!
    Det har KUN være fantastisk! smiley
    Der har været en masse løben op og ned af trapper ;D Hehe... Men hvem tager skade af lidt ekstra motion? Griner....
    Og den glæde Balder og min datter har af hinanden, det er så fantastisk! Han har fået en stor plads, i vores lille familie, det er der ingen tvivl om smiley


  • #5   20. okt 2012 Den blev også oprettet da han var ca. 7uger gammel smiley
    Det var da jeg skulle ud og købe ind til ham.... Så det er jo også noget tid siden....


  • #7   20. okt 2012 Men man kunne da ikke lade vær med at tænke: Åh' tager jeg nu munden for fuld? Men det er bare gået så godt, så det var det helt rigtig valg smiley

  • #8   20. okt 2012 Hvor er det dejligt, at det går godt. Herhjemme har pigerne på 3 og 5 også stor glæde af hundene smiley
    Min vaps er 6 1/2 måned og han er godtnok lidt af en strid banan, men man elsker jo kræet alligevel...


  • #9   21. okt 2012 Camilla - selvfølgelig smiley Det er så dejligt, at de har så stor glæde af hinanden smiley

Kommentér på:
Glad med glad på :)

Annonce