{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.428 visninger | Oprettet:

Glad glad glad! {{forumTopicSubject}}

Wee er virkelig glad!
I går fik jeg brev om at jeg er berettiget til erstatning for en knæskade som jeg har fået... er SÅ glad og chek'en skulle gerne komme med posten i dag, endelig efter et år med breve frem og tilbage med forsikringen! Ville dog hellere have haft et raskt knæ så jeg havde mulighed for at lave alt det jeg gerne ville, men nu er det jo som det er og så kan man jo ligeså godt se positivt på det og glæde sig over det.
Så her er vinduet åbent så jeg kan høre når posten kommer!

Wee måtte bare lige ud med det :o)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Glad glad glad!
  • #1   15. sep 2010 Det er jeg glad for smiley ! Held og lykke med det hele smiley

  • #2   15. sep 2010 Takker :o)

  • #3   15. sep 2010 Hvor er det bare dejligt. Tillykke med det.

  • #4   15. sep 2010 Takker allesammen :o)

    DKK tavlesnop med Dkch basse:
    Ja det er skønt... og især når man altid høre om at forsikringerne er så svære at få penge ud af og her i min omgangskreds er der ingen der har troet på at jeg ville få noget, men selvfølgelig har håbet på det for min skyld... og nu fik jeg så medhold og er som et lille barn juleaften :o)

    Josephine S:
    Tror at man skal opleve det før man forstår hvilken følelse det er man får.


  • #5   15. sep 2010 ej hvor godt.. ved du hvad cheken lyder på, eller er det en overraskelse

  • #6   15. sep 2010 Pia H:
    Ja jeg ved hvad chek'en lyder på :o)
    Kunne jo ikke lade værre med at spørge da de ringede :oP


  • #7   15. sep 2010 så skal der shoppes

  • #8   15. sep 2010 Hehe både og ... har fundet en bil jeg skal ha' mig og så ligger jeg af så der er til forsikringer, ejerafgift, vægtafgift, service osv . til de næste 2 år , skal have betalt resten af min gæld til banken af på 30.000,- og ja så er en ny sofa på ønskelisten :o)

  • #9   15. sep 2010 Nu spørger jeg total dumt. Må du så ikke arbejde mere eller hvordan? Eller er det fordi du har en skade og det ikke er sikkert du kan klare så mange år på arbejdsmarkedet? smiley Er bare nysgerrig, aner ikke hvordan sådan noget fungere smiley

  • #10   15. sep 2010 Anna:
    Du spørger overhoved ikke dumt da jeg ikke en gang selv kender det korrekte svar på det spørgsmål :o)
    Jeg har nedsat arbejdsevne og muligheder, da jeg hverken må gå på trappe, løfte tungt, bukke mig, gå på hug... der udover kan jeg heller ikke køre i bil i længere tid af gangen, ligesom jeg hverken kan stå for længe eller sidde i samme stilling længere tid af gangen... så det er noget af et puslespil af finde noget jeg kan holde til i længden, og som jeg gider! Men heldigvigs går jeg på HF og har et år endnu til at finde noget jeg kan/vil resten af mine arbejdsår.


  • #11   15. sep 2010 Okaay (; så er jeg nogenlunde med. Ja kunne godt forstille mig det er svært at finde noget du kan lave så smiley , Men håber da virkelig at du finder noget du kan lide, og at du alligevel får nogle gode arbejdsår så vidt muligt smiley

  • #13   15. sep 2010 Anna:
    Tak, det håber jeg sørme også!
    Livet er forhåbentlig langt endnu :o)


  • #14   15. sep 2010 Det er da dejligt for dig og et plaster på såret :o)

    Jeg står selv med en knæskade fra maj måned og håber da også på i sidste ende at det giver lidt til at forsøde tilværelsen med. Jeg står desværre aktivt i det endnu, da jeg havde vuderet mine egne evner for højt og startede på arbejde igen på fuld tid. Nu er jeg atter delvis sygemeldt :o( Jeg ønsker bare at forsætte mit liv som før..... Lever med smerter 24/7 og tager fast smertestillinde 3 gange dagligt!
    Det er meldt som arbejdsskade og meldt til min egen forsikring (har en heltids ulykkesforsikring)



  • #15   15. sep 2010 Pia K:
    Ja har tænkt på det og det ligger i baghovedet konstant, men ved bare ikke hvad det skulle være, så er glad for at jeg stadig går i skole så har tid til at tænke det igennem.


  • #16   15. sep 2010 Gitte Q:
    Puha lyder ikke sjovt... Men det er bare med af få lavet en funktionsattest på knæet så du kan komme videre i systemet... Min skade skete i august sidste år så der går jo noget tid og en del breve, men min behandling har været hurtig i forhold til hvad jeg har hørt rundt omkring!
    Jeg var ellers noget spændt på om hvad resultatet af den fuktionsattesten ville være da næsten halvdelen af spørgsmålene lød på om jeg havde været sygemeldt fra arbejde osv. og det har jeg jo ikke da jeg går jo går i skole... Men de forbarmede sig åbenbart alligevel :o) Jeg tager også smertestillende dagligt og har prøvet alt for at undgå pillerne, men der er bare ikke noget at gøre :o(


  • #17   15. sep 2010 Jeg har fået lavet en lægeerklæring i august. Desværre har min læge skrevet forkert under sygemelding. Han har skrevet jeg var raskmeldt pr. 30/6, men der gik jeg stadig med Donjoy og var først raskmeldt pr 30/7, hvorefter jeg havde 3 ugers ferie, så helt rigtigt er jeg først startet d. 23 august og desværre først efter lægeerklæringen var lavet ellers ville den nok se anderledes ud. Jeg havde jo ikke "afprøvet" knæet på det tidspunkt.
    Desværre har jeg også et meget hårdt fysisk job!


  • #18   15. sep 2010 Gitte Q:
    Men så må lægen jo skrive eller gøre noget så det går i orden med den erklæring igen... det er jo hans fejl og det skal der da rettes op på.

    Wee posten har lige været her :o)


  • #19   15. sep 2010 Josephine S:
    Ja det kunne jeg godt forestille mig... håber heller aldrig at jeg skal have sagen genåbnet eller i igang med nye sager... men nu ved jeg da at de er villige til at dele ud af lidt penge :o)


  • #20   17. sep 2010 uh jeg kender det også for godt,min sag kører bare endnu efter to knæ operationer og sikkert den største i vente endnu.. det er lige godt et år siden jeg havde en lille rundbold kamp hvor jeg landede forkert og rev det bageste korsbånd over og ødelagde meniskene og ledbånd... så nu må vi se hvor længe det trækker ud ... men tillykke med erstatningen ... det føles skønt har selv fået den første portion forud betalt fordi jeg skulle ud og købe en don joy skinne fordi jeg ikke kan styre mit knæ .....

Kommentér på:
Glad glad glad!

Annonce