9.797 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

Diarre på gulvtæppe, what to do? Diarre på gulvtæppe, what to do?

Min hvalp på 6½ mdr har i går aftes og i nat haft virkelig dårlig mave. Jeg har været ude med hende et utal af gange i nat, men på trods af dette må jeg en enkelt gang have overhørt at hun er løbet ned af trappen fra soveværelset på første sal. Da jeg stod op her til morgen havde hun haft flere små uheld inde i stuen, primært på trægulvet, men også to stedet på gulvtæppet under sofabordet. Tæppet er beige/sort stribet med brede striber, og hun har selvfølgelig ramt det lyse af gulvtæppet:(

Så Hg'er kom med jeres bedste råd. Hvordan får jeg det bedst renset af?

Som sidebemærkning virker hun frisk, har ikke været ude de sidste 2 timer, og vil gerne have lidt skånekost.

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Problemer med vaskemaskinen 500 kr.
  • Græsslåning (højt græs) og fjerne ukrudt imellem fliser 1.200 kr.
  • Opsætning af savsmuldstapet og male ca 300 m2 205 kr.
  • Køkkenskabe og skabe til mødelokaler 1.800 kr.
  • Opsætte og skære loftlister i forskellige grader.(Kongens Lyngby) 700 kr.
  • Butiksskilt strammes 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Diarre på gulvtæppe, what to do?
  • #1   25. okt 2012 Min kæreste har engang fået rødvinspletter af et beige gulvtæppe, med cillit bang pletfjerner eller sådan et af de der "fupmærker" smiley

• #3   25. okt 2012 Tak for jeres ideer. Ringede til min gamle mormor og hun sagde præcis det samme dog dig Maj-Britt smiley Så nu har jeg fugtet områderne med vand og dækket dem med kartoffelmel, og så må jeg krydse fingre

• #4   25. okt 2012 Men fik ikke hørt hende om hvor længe jeg skulle lade kartoffelmelet ligge på gulvtæppet? Regner med det bare skal støvsuges op bagefter?

• #7   25. okt 2012 Nå rigtig dansk vand..hmm det har jeg ikke så må vente på at min mor kommer forbi. Tør ikke køre fra hende hvis det skulle være mere på vej:)

• #8   25. okt 2012 Her i huset har vi lige haft samme problem, og brugte samme metode som Maj-Britt foreslår. Kartoffelmelen skal ligge til den er HELT tør, og ja, det kan godt tage et lille døgns tid. Det har fjernet pletterne helt fra mit beige tæppe

• #9   25. okt 2012 Michelle - ok så må jeg have fat i noget dansk vand.. og så håbe at alm vand kan hjælpe lidt indtil da. Hvor vådt skulle man gøre pletterne? Jeg ved ikke om jeg har gjort det for vådt:)

• #10   25. okt 2012 Jeg har lige fjernet (alt for store mængder lort) fra et gulvtæppe, og det var noget med at gøre det vådt, jeg brugte så bare alm vand og sæbe, også suge det op med toiletpapir, indtil det værste var væk, så lidt rodalon og mere sæbevand på også dækket til med et ordentlig lag kartoffelmel. Der skal virkelig meget på, og det er færdig med at suge op når det nederste kartoffelmel er helt stift. Man kan godt komme ud for at der skal mere på løbende smiley Men prøv dig frem - det skader ikke smiley

Kommentér på:
Diarre på gulvtæppe, what to do?

Annonce