773 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

tæpper og diarre tæpper og diarre

Hjælp mig lige... Det er så længe siden det er sket, så kan ikke lige huske hvordan jeg har gjort det rent før... men vovsen havde dårlig mave her til morgen, og det er åbenbart fortsat, og hun har klattet en del på et gulvtæppe... Hvordan renser man det bedst væk??? Det var jo ret tyndt, og sidder ret godt nede i gulvtæppet.

Politi stopper motorcyklist med hund spændt fast på brystet
00:00
/
00:33
LIVE

NOW PLAYING

Belugahval forskrækker lille dreng

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengør altan for alger 500 kr.
  • Hækklipning 1.500 kr.
  • Oprette stikkontakt. 500 kr.
  • Samling af Ikea opbevaringskombination 1.500 kr.
  • Samling af Ikea Pax skab ned Hasvik skydedørslåger 200x201x66 1.000 kr.
  • køleskab bipper 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  tæpper og diarre
  • #1   19. mar 2009 plejede at bruge et rengørings middel til tæpper.. kan ikke huske hva det hedder selvfølgelig smiley
    men hvis det lille pus stadig har dårlig mave, så smut lige ned efter noget A38 og torskerogn smiley det er virkelig det bedste.. bruger det meget til hvalpe der skal vænne sig til andet mad end mælk og selv med Freja der er voksen bruger jeg det hvis der bliver skiftet foder.. bare så der er styr på maven og man ikke får uheld smiley

• #2   19. mar 2009 Koldt vand, og lidt kartoffelmel, og så lad det sidde lidt smiley - det var min mormors råd nemlig, og det har taget en pølleplet herhjemme hos mig smiley

• #3   19. mar 2009 da jeg havde tæpper brugte jeg noget pletfjerner (til gulvtæpper o.l.). tror det var fra vanish eller noget i den retning.
    Det fungerede upåklageligt

• #4   19. mar 2009 Tror det der rengøringsmiddel hedder "Sapur". Det har vi også, men jeg må indrømme at jeg som regel også kan klare mig med kartoffelmel ligesom Camilla foreslår.

• #5   19. mar 2009 KARTOFFELMEL.... ja... det var jo det jeg plejede at bruge...

-men er godt nok glad for at det var nede i kælderen at uheldet skete - som vi allegevel bruger som gennemgang - skal alligevel engang have hevet gulvtæppet af:-).....

Nå, men vil gå ud og checke skabet for kartoffelmel...

• #6   19. mar 2009 Karina, det virker nemlig rigtigt godt. Faktisk ofte bedre end div. gulvtæpperense midler. smiley

• #7   19. mar 2009 Kartoffelmel først og derefter afvaskning med et alm. vaskemiddel + knofedt, så skal det nok komme væk, også lugten.

Kommentér på:
tæpper og diarre

Annonce