Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Inspicering af opgave 205 kr.
  • Udskiftning af stik til “grisetryne” 230V ifm fjernvarmeinstallation. Haster! Vi skal have etableret et 230V el-udtag med jord inden fjernvarme installationen indendørs kan etableres på mandag. Skal udføres autoriseret. Vi har ikke selv materialerne. 1.500 kr.
  • Afbryde gulv varme i el tavle 1.000 kr.
  • Afmontering af defekt opvaskemaskine og montering af ny brugt 1.000 kr.
  • Rengøring af tomt hus 1.700 kr.
  • Lapning af dæk 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Foderautomat
  • #1   15. jun Jeg har til mine katte, den er lukket med et låg, der sidder så godt fast at selvom min meget madglade kat vælter den, så falder låget ikke af smiley

• Isabelle
    Isabelle Tilmeldt:
    okt 2023

Følgere: 123 Emner: 31 Svar: 3.935
    #2   15. jun Jeg bruger dagligt foder til opgaveløsning og snusearbejde, så en foderautomat ville være en dårlig investering smiley

• #3   15. jun Jeg barfer, så svaret på spørgsmålet giver sig selv smiley
    En foderautomat er ikke lufttæt, så foderkvaliteten vil kompromitteres med sådan en løsning. I forvejen udfordres tørfoder af opbevaring. B-vitamin forsvinder næsten helt fra tørfoderet på bare den lagertid, der går fra produktion og frem til at man køber sækken hjem, så yderligere opbevaring kan ikke anbefales. Tørfoder bør købes så tæt på produktionstidspunktet som muligt, hvis hunden skal have sit behov for B-vitamin dækket gennem det.

• #4   15. jun Jeg overvejer en til katten. Men katte er jo også sådan ret dramatiske med at kunne se bunden af madskålen. Så hvis jeg skal have en, skal den bare sørge for at skålen hele tiden er halvfyldt smiley

Kommentér på:
Foderautomat

Annonce