{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
941 visninger | Oprettet:

Anni
Anni
Følger: 2 Følgere: 39 Emner: 193 Svar: 10.578

Hjemme igen {{forumTopicSubject}}

Så er jeg udskrevet og flyttet I den nye lejlighed. smiley
Det er blevet rigtig godt. smiley
Jeg kan næsten klare mig uden hjælp. smiley
Der kommer lige en om morgenen i kort tid og tjekker, om det er lykked2s mig at få tøj på. smiley
Det er desværre stadig et problem for mig. smiley
Jeg kan hellere ikke hænge tøj på bøjler og lægge tøj sammen. smiley
Men jeg øver mig fortsat. smiley
Ud over det, så klarer jeg mig selv. smiley
Hwg havde så wt problem Forrige nat, hvor jeg rutschede ud af lænestolen og der lå jeg på gulvet og kunne ikke komme op igen. smiley
Men, men til sidst lykkedes det mig at kravle hen til sofaen og hejse mig på i den. smiley
Jeg kunne også bare sige ja tak til faldealarmen,

Så kunne jeg få hjælp til sådan noget. smiley
Men sådanne alarmer er lige med, at man indrømmer at man wr syg og ikke kan klare sig selv smiley og det passerjo ikke på mig. smiley
Jeg har ikke brugt kørestolen i knap to uger, men har udelukkende brugt benene til at komme frem på, bortset når jeg har handlet,hvilket er foregået på elscooter. smiley
Qjwg har også været i skoven, hvor jeg gik i skovbunden i knæhøjde ukrudt, hoppede over visne grene, huller og træstub uden at falde smiley
smiley
Når jeg nu selv skal sige det, så føler jwg mig lidt sej smiley med alt det jeg har opnået på meget kort tid. smiley
Jeg har fået meget ros på rehabiliteribgscenteret for min indsats og mit altid gode humør. smiley q

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjemme igen
  • #1   16. jun Ihhhh ... hvor lyder det dejligt .... du lyder også rigtig glad og positiv . ... Du er et fantastisk menneske smiley ... ( det er der mange , der kunne lære noget af. )

Og nu er det sommer ---> så skidt pyt med , om du ikke kan få tøj på .... det er der såmænd ikke nogen der lægger mærke til .... smiley smiley smiley smiley .
    Nu mangler du bare en lille sød hund eller kat , du kan gå tur med i skoven i snor.
    Hvor er jeg glad for du er tilbage ,,,,, ( og det tror jeg også der er mange andre her på HG der er .) smiley

• #2   16. jun Hvor er det dejligt at høre, at det går så godt, og at du er glad for din nye lejlighed smiley
    Det er da fantastisk flot, at du kan gå I skoven smiley

Hvis jeg var dig, ville jeg nu takke ja til faldalarmen, den er nu engang en rigtig god tryghed, også selvom du klarer dig så fint smiley

• Hama
    Hama Tilmeldt:
    apr 2015

Følgere: 2 Svar: 274
    #3   16. jun smiley

• Isabelle
    Isabelle Tilmeldt:
    okt 2023

Følgere: 139 Emner: 32 Svar: 4.430
    #4   16. jun Hold KÆFT, hvor er du sej, Anni - for at sige det på godt dansk smiley

Jeg kan virkelig godt forstå din glæde og stolthed over, hvor meget du kan klare - og så kort tid efter blodproppen.
    Genovervej eventuelt det med faldalarmen. Nu var min mor jo lige mindst ti år ældre end dig, da hun faldt, men det var en lang nat at ligge på gulvet og vente på, at hjemmehjælpen kom og hjalp hende op smiley

• #5   16. jun Du ER sej Anni!!!
    Dejlig livsbekræftende post smiley

• #6   16. jun Sikke en dejlig opdatering. Lyder somom du er ret sej til det genoptræning smiley

• #7   16. jun Hvor er det en dejlig opdatering. Og skønt at du kan klare en tur i skoven, det giver så meget især på den her årstid at komme ud og nyde naturen og vejret.

At få en faldalarm behøver vel ikke at være for altid, kan du ikke se på den som et midlertidigt hjælpemiddel. Og hvis det så alligevel føles trygt at have den, er der jo ikke noget, der forhindrer dig i at skifte mening og beholde den.

• CM
    CM Tilmeldt:
    sep 2020

Følgere: 30 Emner: 49 Svar: 912
    #8   16. jun Du er sej smiley Tillykke med den nye lejlighed smiley

• #9   16. jun super seje ... og dejligt det er blevet godt i den nye lejlighed ..
    Kan du ikke sørge for at have din tlf på dig hele tiden ... min bror har et nummer kodet ind han bare skal trykke på så kommer der nogen og hjælper ham ...

• #10   16. jun Hvor er du sej Anni smiley
    og tillykke med lejligheden, dejligt at du er glad for den smiley

• #11   16. jun Tillykke med lejligheden og sikke en dejlig tråd. Det er skønt, at du er kommet godt på plads, og at der er sket fremskridt. Kæmpe kram til dig, din seje kvinde. smiley

• #12   16. jun Ok, jeg overvejer det en gang mere med alarmen smiley
    Selv med en faldealarm kan man komme til at ligge flere timelønnen der kommer gjælp.
    Det kunne min søster og min gamle mor i hvert fald.

• #13   16. jun har du nogen som helst viden om hvor Mitte blev afleveret

• #14   16. jun #13 ... Hanne M ... måske det vil være svært at have Mitte i en lejlighed , når den har været vant til at rende udenfor ? .
    Så hellere finde en kat , der er vant til kun at være inde . smiley
    Men jeg hepper på det måske bliver en lille nuttet hund.... som man lige kan have med på scooteren og i skoven ... ha ha

• Isabelle
    Isabelle Tilmeldt:
    okt 2023

Følgere: 139 Emner: 32 Svar: 4.430
    #15   16. jun Det tror jeg på, Anni - at man kan risikere at skulle vente i flere timer selv med faldalarm smiley smiley Men en lille tryghed ville jeg nok selv føle, at den gav alligevel. Man kan jo også få nogle, hvor man kan snakke med dem, der modtager alarmen.

• #16   19. jun Respekt!!!!

• #17   21. jun Du er mega sej!

Kommentér på:
Hjemme igen

Annonce