{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.616 visninger | Oprettet:

Min mops har allergi {{forumTopicSubject}}

Lige et spørgsmål nok mest henvendt til mopse ejere.
Vores Elvis har lige været den store tur igennem, da han ikke kan høre mere og kløede sig helt vildt.
Han fik renset sine øre og man fandt stepokokker i ørene, og han bliver nu behandlet for det, og skal resten af sit liv har øredråber en gang om ugen og have dem renset af os derhjemme.
Kommer aldrig til at høre optimalt igen.
Hans kløe viste han har allergi og ikke kan tåle noget indendørs, men prøverne kom tilbage uden svar på hvad han ikke kan tåle indendørs, da de ikke kunne se det??
Men han får nu allergi foder og det gik så fint en uges tid.
Nu klør han sig igen helt vildt og forleden var der små pote spor i bryggerset af blod, og igår fandt jeg en masse små sår på maven af ham og har nu ringet til dyrelægen som igen skal se ham imorgen.
Synes bare lidt hun gætter sig frem nu, og det har allerede kostet os 6000 kr. og vores forsikrings selskab har meddelt at de ikke dækker mere nu ,så tænkte på om nogen af jer har oplevet noget ligende og ved hvad det kan være?????????????
Han skal jo bare på toppen igen den lille Elvis.....


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Min mops har allergi
  • #2   25. okt 2012 Er det BARF du mener så Maj-britt?

  • #5   25. okt 2012 Følger med smiley

  • #6   26. okt 2012 Skal til dyrelægen med ham her 08:45, så ser vi hvad de siger idag.
    Hans øjne er røde og man kan se han er meget træt af at klø.....
    SUK.
    Mopse er VERDENS dejligste hunde, men de har desværre mange skavanker smiley


  • #7   4. nov 2012 nanette r.
    Ja-mopsen er den rareste,sødeste,og harmoniske hund.
    MEN-ja-desværre har de af og til allergi.
    Min,mops har allergi i den ene pote .Der kommer af og til en byld,og rødme i trædepoten.Og -det skal "vi"ifølge dyrlægen leve med..

    bruger allergivenlig shampoo "malaseb/shampoo",ved behov,det er dyrt men meget meget drøjt.
    til "nænsom" brug til poterne,desværre en spray"cortavance".Det er Cortisone,så det bruges KUN hvis poterne er meget slemme.Men det "stads" hjælper.
    Til ørene,en rigtig blid og ufarlig ørerens "clean aural".Den rigtig god.Den kan jeg godt anbefale,og den er "overkommelig" i pris,og er meget drøj .

    Vedr.mopseøjne,er du meget velkommen til at,skrive til mig her på h.g..Jeg tror at der et eller andet sted, her på h.g.,står en lang historie,om Verners øjne.
    Han fik fjernet sit højre øje for 2 1/2 år siden det var en mopserelateret sygdom.

    pøj pøj med med din lille elvis.
    p.s. Ved godt det er en uge siden dit indlæg var her på h.g.,Jeg er ikke særlig tit på besøg her på h.g..
    Men skriv endelig,hvis jeg kan hjælpe

    'mange hilsner
    vibeke
    .


  • #8   4. nov 2012 Er der taget hudskrab for at udelukke dermodex/hårsækmidder?

  • #9   29. maj 2013 Hvordan går det med Elvis?

Kommentér på:
Min mops har allergi

Annonce