{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Mink smitter hunde med dødelig sygdom
  • #2   29. okt 2012 Isabella - hvis mor hunden har fået sine regelmæssige vaccinationer og ammer sine hvalpe, så skulle de være beskyttet, til de selv bliver vaccineret. Men de små vapser skal nok ikke gå på besøg på minkfarmen.....

Alt i alt tror jeg, du kan være helt rolig smiley

• #3   29. okt 2012 Isabelle. Ro på... Der er så mange hunde der vokser op i nærheden og for den sags skyld på mink farme uden problemer! Hvis hundene er passet med deres almindelige vacciner (i jeres tilfælde tæven) så er jeg temmelig overbevist om at der ikke sker noget. Med mindre de lige frem lukker hundene sammen med hvalpene!
    Vi har haft minkfarm i familien i tæt på 50 år, der har ALTID været hunde på/ved farmen, der har været avlet hunde, og mine hunde er TIT med derude (dog ikke længere på selve farmen da fremmede hunde ikke må færdes inden for indhegningen mere). Jeg (vi) kender rigtig rigtig mange minkfarmere, og for det ikke skal være løgn har jeg aldrig hørt om sådan et tilfælde før.

Jeg vil desuden påpege at den pågældene artikel ikke fortæller noget om hvor vidt der er hunde i området der er smittet, den siger bare at det kan smitte mellem arter, såfremt hundene ikke er dækket af vaccine.

• #4   29. okt 2012 Min dyrlæge siger at dyr og mennesker kan være smittebærer, så I skal ikke kun være bange for at bo op ad en minkfarm.

Man bør blot få vaccineret sine hunde hurtigst muligt, hvis ikke de allerede er det.

Kommentér på:
Mink smitter hunde med dødelig sygdom

Annonce