{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
850 visninger | Oprettet:

Hotspot - kan det passe?? {{forumTopicSubject}}

Jeg oprettede i går et emne om, at min 9 måneders Border Collie Balto, muligvis havde fået hotspot.
Dyrlægen var i dag, og han bekræftede min anelse.
Balto blev barberet omkring såret, fik nogle piller han skal have to af om dagen, noget spray til at spraye på, og noget rensende pulver til at drysse på. Derudover har han krave på når vi ikke er ved ham.
Dyrlægen virkede meget sikker, hvilket jeg også selv var blevet.
Vi opdagede et lille sår tirsdag, og i går var den næste blevet 3 gange så stort.
Såret ser allerede meget bedre ud, når pelsen er kommet af, og det er blevet smurt.

MEN, en veninde har lige skrevet dette til mig på facebook:
Håber du har fået en korrekt diagnose - hotspot sætter sig på bagsiden af forbenene, forsiden af bagbenene og på ørene og ikke andre steder - er let at komme til livs med korrekt og enkel behandling..

Hvad?? Er det virkelig rigtigt?? Hun holder stærkt fast på at det er korrekt, og har nu sendt mig et nummer som jeg kan ringe til for at få det bekræftet.
Men efter hvad jeg har læst næsten overalt på nettet+hørt fra dyrlægen kan det opstå overalt på kroppen? Jeg er virkelig forvirret og lidt ked af det? For hvad nu hvis det slet ikke er det Balto fejler?
Baltos "hotspot" sidder på venstre side af maven, opad mod hoften. .

Håber nogle af jer, kloge hundehoveder kan være mig behjælpelige, det har jeg lidt brug for.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hængt 3 lamper op 1.200 kr.
  • Ophængning af lampe 400 kr.
  • Hænge tre lamper op 800 kr.
  • Samle Ikea Pax to skabe 1.000 kr.
  • Hænge 2 billeder op 450 kr.
  • Udskift kontakter 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hotspot - kan det passe??
Kommentér på:
Hotspot - kan det passe??

Annonce