{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.091 visninger | Oprettet:

Frivillig hundepasser eller synd for hunden/hundene? {{forumTopicSubject}}

Har 3 dejlige kastrater som jeg selvfølgelig elsker over alt på jorden.
2 labrador blandinger. Bamse på knapt 6 år og Buller på 4,5 år og så en chihuahua på 4...
Har så en veninde der er lige så glad for mine hunde, som en gang i mellem får en af dem med hjem og passer dem. Fordi hun selv vil...
Hun fik så Buller med hjem i søndags og har så samtidig en anden veninde der villet prøve at passe Bamse,da de lige ville se hvordan det er at have hund når man har 4 børn osv...De fik ham så i søndags også, så har kun haft Bobo hjemme.

Sparet en del rengøring og ikke behøvet at gå de lange ture,da Bobo kan sove 24/7 hvis han fik lov hehe

Men må indrømme at jeg sgu har savnet dem her alle 3.
Alt for stille her
Fået Bamse hjem i aften men Buller kommer først hjem søndag.
Muligt min veninde så vil bytte over med Bobo... Overvejer jeg lige lidt endnu...

Har så en 3 bekendt/veninde der synes det er synd at jeg lader dem passe. Hun fatter ikke jeg kan nænne det.

Jeg synes nu det er rart nok de kan blive passet en gang i mellem.
Så får man nogle andre oplevelser med hundene når de er alene... Og de lystre også bedre når de ikke alle 3 er sammen.
Og tyder jo også på at det er nogle nemme hunde jeg har, siden de gerne ville passe dem igen og igen...

Hvad mener I? Er det synd for hunden/hundene at blive skilt fra sine faste rammer?
Skal lige siges jeg ikke selv har børn,men Bamse har taget det i stiv"pote" at det var 4 børn i familien. Mødtes med dem i hundeskoven igår,hvor de kom forbi med Bamse og jeg havde Bobo med.
Bamse kom hen til dem som om han hørte til der og kiggede ikke efter mig da de gik før mig. Var dog lige henne og hilse på mig men var mere interesseret i at lege
Men da jeg hentede ham idag,sprang han op af mig og logrede så hele kroppen var med smiler

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vi mangler og sætte lys i huset 700 kr.
  • Hjælp til ophængning af 5-7 billeder 500 kr.
  • Opvaskemaskine fejl 900 kr.
  • Boret huller i køkkenlåge og isat hængsler 1.250 kr.
  • Dissemble and assemble cage 525 kr.
  • problem med vandtilførsel til opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Frivillig hundepasser eller synd for hunden/hundene?
  • #1   8. nov 2012 Det er vel op til den enkelte hund.

Men det er ikke ngoet jeg bruger eller kunne finde på at bruge.

• #2   8. nov 2012 det afhænger nok af hvordan de tager det

jeg ved sasha er mere opmærksomhedssøgende, lidt mere trist, knap så let at hidse op til leg, og lidt mindre god til at sove om morgenen. så hende får vi ikke passet for sjovt. men sammetidig ved jeg at hun tager det pænt, der er aldrig nogen der har problemer med hende (blevet passet tre forskellige steder)

og det sted jeg måske tror hun har det bedst er ved min svigermor der har oceaner af tid og røvforkælder hende, der tror jeg ikke hun tænker så megt over at vi mangler, for hun ligger i seng og sover om natten, får gidbidder og maser af leg om dagen og hele tiden kæl

men det afhænger jo helt af hvordan dine drenge er.. sasha er bare lidt følsom og kan mærke hun er ekstra klæbende overfor mig dagen efter hun er kommet hjem fra pasning

• #3   8. nov 2012 Så længe du er tryg ved stedet og hundene bliver passet ordentligt og får hvad de har brug for, ser jeg ikke noget problem i det...
    Ville dog nok ikke selv gøre det samme men sådan er vi jo så forskellige smiley

• #4   8. nov 2012 Det er ikke syndt for hunden, så længe de har det godt. Og føler du dig tryg ved at få dem passet, så er det jo bare super godt. smiley

Vores bliver også passet ude indimellem, og det har hun det fint med, men det er så heller ikke alle der får lov til at passe hende. Det skal være nogle jeg stoler på.

• #5   8. nov 2012 Det virker, som om hundene har det godt med "lidt ferie" væk fra "mor" et sted, hvor de hver især bliver forkælet.
    Så det synes jeg da bare, du skal nyde og så forkæle den "til oversblevne".
    De fleste mennesker får passet deres hunde en gang imellem, så det kan jeg ikke se noget galt i smiley

• #6   8. nov 2012 samme sted de bliver passet,men min veninde med børnene har ikke passet den før ,men hun er min barndomsveninde, så stoler på hende.
    Ved de har hygget sig med Bamse og fået leget meget. Bamse er en meget aktiv hund... Eneste minus var alle de hundehår,så mon de får hund foreløbig?? Lige det rigige tidspunkt på året de valgte at passe ham på hehe.
    Buller er mere doven og er mere en nusse/kælehund... Hvis han får lov at komme i møblerne/sengen,er han bare over lykkelig,men tro ikke at man så kan være der samtidig. Nej nej,han fylder det hele,men det er min anden veninde ligeglad med. Han må alt ved hende... Men godt han ikke får lov her og der ved han også godt.

Bobo er bare Bobo... Bare han kan få lov at sove (og helst under dynen) så er han lad og tilfreds

• #7   8. nov 2012 glad og tilfreds,skulle der stå

• #8   8. nov 2012 Fumbo, min gamle hund, blev af og til passet af min veninde. Hun ville gerne have hund men måtte ikke hvor de boede på det tidspunkt. Og Fumbo elskede det smiley

Så længe hunden har det godt og trives med det ser jeg bestemt ikke noget galt i det.
    Goofy fx ville jeg aldrig gøre det med, han ville slet ikke kunne trives med sådan noget, jo hvis Nanna var med.

• #9   8. nov 2012 Hvis hundene er glade nok for det, synes jeg det er ok. Mine kan ikke lide at blive passet.

• #10   8. nov 2012 Synd, nej... Men personligt gad jeg ikke have hund for at de skal være alle andre steder end hehjemme. Forstå mig ret, jeg får da osse af og til en eller begge passet hvis jeg skal noget, men ligefrem regelmæssigt at sende en af dem med andre hjem kunne jeg ikke Gai ville ikke trives med det, Reiki ville nok godt kunne. Men jeg selv har altså hunde for min skyld og ikke for andres og det er ikke den måde jeg vil have hund på

• Beanmor *
    Beanmor * Tilmeldt:
    okt 2012

Følgere: 1 Hunde: 3 Svar: 224
    #11   9. nov 2012 Nu ved jeg ikke hvordan dine hunde har det indbyrdes. Men mine egen 3 hunde er meget tætte og er en utrolig fasttømret flok, så for dem ville det være synd at skille dem af på den måde.

Det kan vel heller ikke undgås at give lidt uro i flokken, at de sådan bliver taget væk fra flokken og derefter sat sammen igen?

• #12   9. nov 2012 den ville ikke gå herhjemme, de er ALT for afhængig af hinanden, de to små, som egentlig er vores datters er MEGET afhængig af hinanden hvis den ene 'mangler' så er den anden restløs som bare pokker, de er her hver dag - hun arbejder fra ca 9 - 17.30, så henter jeg dem ved 14-15 tiden og de nyder at være sammen alle tre. Fimze nyder så også når de tager hjem igen, så er han en rigtig kælepotte smiley

• #13   9. nov 2012 de store har meget glæde af hinanden,men er lige så gode hver for sig...
    Alle 3 kan også sagtens lege sammen
    Når Buller kommer hjem på søndag tager han nok lige nogle ture med bamse for at fortælle at han har savnet ham... Så leger de med lyd på og tonser rundt i hele haven men bliver hurtigt ro på

• #14   9. nov 2012 Vores hunde elsker at være på besøg andre steder. De er ikke sarte på nogen måde.

• #15   9. nov 2012 Min gamle hund. Kunne jeg gøre med som bamse. Hun elskede at være ved andre mennesker smiley den lille er så en anden sag. Hun piver når jeg aflevere hende ved mine forældre, dog kun i 5 min. Men kan ikke aflevere hende ved en veninde. Hun stresser let og skal helst have faste rammer.

Men det lyder til dine hunde nyder det og su er nok den der har det værst med det smiley

• #16   9. nov 2012 Min søn og hans børn, låner sommetider en af mine hunde i en weekend, både hund og børn elsker det. Hunden får en masse opmærksomhed, oplever noget alene, og børnene lærer omgang med et dyr. Her fungerer det godt.

Kommentér på:
Frivillig hundepasser eller synd for hunden/hundene?

Annonce