{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.039 visninger | Oprettet:

Dårlige nerver og evige bekymringer... {{forumTopicSubject}}

Det mest fantastiske individ væltede ind i mit hjerte for snart et år siden, nemlig min dejlige hund Walter.. siden da har jeg måtte leve med konstant ondt i maven over bekymringer om hvis der skulle ske ham noget, hvis han skulle fejle et eller andet osv.. vi har haft en hård start, synes jeg, med forskellige sygdomsforløb osv, men jeg kan simpelthen ikke lade være med at være bange for, hvis han lige pludselig skulle gå hen og fejle noget alvorligt. Det er så frustrerende! Føler at jeg glemmer at nyde det at have hund, fordi jeg har så mange bekymringer omkring det hele tiden. Og det er jo fordi jeg elsker den hund over alt på jorden, og jeg kan ikke forestille mig mit liv uden ham. Er det kun mig der har det sådan, som bare har generelt dårlige nerver? Eller er det måske meget normalt? Tør da slet ikke tænke på den dag jeg får børn smiley har simpelthen den vildeste angst for at miste ham. Ved godt det måske lyder lidt åndssvagt, egentlig. Men håber alligevel lidt på at få at vide at det er meget normalt smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Dårlige nerver og evige bekymringer...
  • #1   11. nov 2012 sådan har jeg det også. Ikke hele tiden dog, men af og til når tanken rammer mig at "Gud hvor er Nova blevet grå om mulen" eller " hvor var det tæt på med Walle dengang på Motorvejen" osv. osv. så bliver deres dødelighed meget virkelig.

  • #2   11. nov 2012 Ja, og det er virkelig trættende at gå og have det sådan. Hvis jeg tænker på at der kan ske nogle grimme ting ved ham, så kan jeg få det fysisk dårligt med ondt i maven og kvalme. Derudover har jeg to gange været nødsaget til at sidde med hovedet mellem benene ved dyrlægen, fordi jeg har været ved at besvime ved tanken om at han kunne være syg. Kan egentlig godt selv grine lidt af det nu når jeg sidder og skriver det, men det er faktisk ret forfærdeligt at have det sådan. Ved ikke om det bare er mig der er yderst sensitiv og pyldret. Er også typen der ikke tør lade ham stå ude foran den lokale brugs, fordi jeg er bange for at nogen skal stjæle ham. Åha. De bekymringer smiley

  • #3   11. nov 2012 Jeg har det ikke sådan længere, men nu har jeg også haft 2 kronisk syge hunde, den ene blev på trods af alle sygdommene 9 år og den anden har været tæt på aflivning flere gange og vi troede virkelig ikke hun ville blive 4, men nu bliver hun 8 år og lever endnu, hoved er stadig som en hvalp, kroppen mere slidt efterhånden, men tror, de har lært mig at nyde dem imens de er her, i stedet for at gå og frygte det værste.

  • #4   11. nov 2012 Det håber jeg virkelig også jeg lærer med tiden. Det kan også skyldes at Walter også bare har fejlet det ene efter det andet. Så kan ikke lade være med at spekulere på "hvad bliver det næste?"

  • #5   11. nov 2012 Puha... Jeg synes godtnok at det lyder trist, at glæden ved at have hund fuldstændig overskygges af dårlige nerver og bekymringer....

  • #6   11. nov 2012 Jeg har heldigvis aldrig haft sådanne bekymringer, og skulle jeg gå hen og få dem, så er det på tide ikke at have hund mere...
    Jeg ville ikke kunne leve på den måde med en evig bekymring...

    Undskyld hvis det jeg skriver virker hårdt men det er ikke meningen...


  • #8   11. nov 2012 Åååh jeg kender det alt for godt... Hvis det stod til mig, så røg de kære små til dr. Dyr, bare de slog en skid på tværs. Jeg er en værre pyllermor! Men jeg har heldigvis venner og familie der er gode til at sige "roooolig nu..."...
    Men når jeg så er HUNDREDE på, at der er noget galt, eller min mavefornemmelse fortæller mig, at jeg skal til dyrlægen og det kan kun gå for langsomt! Så er der skisme ingen der skal be Mig om at slappe af...


  • #9   11. nov 2012 Lille solstråle ja det kan man jo så godt huske... smiley

  • #10   11. nov 2012 Men! Jeg har nu ikke problemer med at nyde hundene.. Det er bigtigt at nyde dem i deres korte liv! Det skylder vi dem. De giver så megen glæde og latter. Så husk dog for pokker at smile smiley

  • #12   11. nov 2012 Tak for jeres svar, jeg håber virkelig også at jeg kan lære ikke at bekymre mig så meget. Jeg vil jo gerne kun bruge min energi på at nyde ham! Nogen gange ville jeg ønske at jeg havde en til at fortælle mig at jeg liiige skulle slappe lidt af, desværre er min kæreste lige så bekymret og pyldret som mig.. jeg tror også at det nok skal komme en dag, når der forhåbentlig kommer en længere periode hvor han intet fejler, så kommer der nok lidt mere ro på, og man får den del lagt mere i baggrunden. har lige læst en tråd herinde, med en hundeejer som snart må sige farvel til sin elskede hund. Var grædefærdig da jeg læste den. Og det mindede mig om, at for fanden hvor skal jeg da bare nyde ham så længe jeg har ham!

Kommentér på:
Dårlige nerver og evige bekymringer...

Annonce