Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophæng af ikea skabe/reol 500 kr.
  • Vand / Vaskemaskine 990 kr.
  • Maling af diverse 3.000 kr.
  • Rosenbed 2.000 kr.
  • Afløb rens i køkkenet. 1.000 kr.
  • Montering af brusearmatur og bruserstang 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Erfaring med adaptil
  • #1   12. nov 2012 Hej..

Spar dine penge.. Har haft samme problem og købte det efter at dyrelægen anbefalede det.. Men det hvirker ikke.. Øv Øv..

Mvh Andreas

• #2   12. nov 2012 Andreas: hvad har du så gjort

• #3   12. nov 2012 Jeg har bare trænet hende lige så stille.. Vi har siddet halve og hele timer i bilen uden at den var startet og leget.. Og når vi endelig har været ude og køre har det været mini ture, og så er det blevet bedre lidt efter lidt.. Nu kan hun sidde i bilen herfra Silkeborg til midt Sjælland uden at det hun reagerer på det..
    Hun springer selv i bilen og hendes transportkasse nu når vi skal ud køre..
    Vores nabo har brugt en anden hurtig metode og det er at de ikke har fodret deres hund før de skulle ud og køre, så den ikke havde noget kaste op. Men den er jeg ikke fan af.. Jeg tror det mest rigtige og holdbare er træne din hund..
    Det er bare min erfaring og mening. smiley

• #4   13. nov 2012 Ja har du haft den løs i bilen til at starte med.

• #5   14. nov 2012 Ja det har jeg.. Men det kan godt tage lidt tid for hunden at blive fortrolig med situationen.. Tålmodighed tålmodighed og tålmodighed er det eneste der hvirker..

• #6   14. nov 2012 Ok tak

• #7   14. nov 2012 Det var så lidt.. Håber at du finder ud af noget.. Det er jo rart når man kan tage de små pus med sig, når man skal ud og køre..

Kommentér på:
Erfaring med adaptil

Annonce