{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.005 visninger | Oprettet:

Bortløben Chihuahua {{forumTopicSubject}}

Det er IKKE min hund, men en besked jeg har set på facebook og deler den derfor herinde, i håb om at nogle kan hjælpe

LÆS! MIN CHIHUAHUA ER BORTLØBET I ANTVORSKOV/SLAGELSE!!!
.... KÆRESTE FACEBOOK VENNER - Håber der er nogle fra SLAGELSE-området! Mine forældre har været ovre o
g besøge Mike Tramp, og har derfor fået overnatningsværelser på Antvorskov Kaserne i Slagelse, hvor de har haft begge deres hunde med. Hundene har været inde på deres værelser, men havde begyndt at gø efter midnat. Vagterne gik derfor ind til dem, og ville tage dem hen på deres kontor, indtil mine forældre kom hjem. Da de skulle give min mors Chihuahua snor på, stak den af, da den er bange for fremmede mænd! Den har været væk siden ca. kl. 2.00 i nat.
INFO: Chico er en mellemstor chihuahua på 4 kg +/-, lysbrun/hvid, chippet, halsbånd med navneskilt, kastreret og er derfor lidt rund i det. Politiet er informeret. Håber I vil dele, og hjælpe. Vi er helt knuste, da det er en hund der er som et lille barn for min familie ? :´( Hvis I har set noget, så ring på: 22763524, eller 61703310. DEL GERNE... TUSIND TAK ! ?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af badeværelsesventilator 1.000 kr.
  • Mobil Cykelreparation 500 kr.
  • opsætning af lamper (redigeret) 1.000 kr.
  • There is problem with the sink. Water is liking from the pipe 1.200 kr.
  • Slibe og lakere bordplade i køkken 1.500 kr.
  • Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bortløben Chihuahua
  • #1   19. nov 2012 Nu bor jeg desværre i jylland, og kan derfor ikke så godt være med.
    Men jeg vil stadig holde øjne og øre åben!

Jeg håber inderligt at i snart finder jeres lille baby!
    Jeg krydser alt hvad der kan krydses!

• #3   19. nov 2012 Jeg har ikke hørt noget...

• #5   29. nov 2012 Hunden er fundet smiley

• #6   29. nov 2012 Det var godt smiley
    Stakkels de vagter, som troede de gjorde hundene en god gerning.
    De må være glade nu, og selvfølgelig også familien.

• #8   1. dec 2012 EJER AF HUNDEN SKRIVER:
    Tak allesammen smiley Det er helt fantastisk !
    Min paps ringede lige, og fortalte mig det hele... Chico er blevet fundet helt nede i Boeslunde, som ligger ved Skælskør, dvs. ca. 20 km fra kasernen hvor han stak af. En dame havde læst en annonce om ham i avisen og havde set ham ude foran hendes vindue, også havde hun prøvet at kalde ham til sig, men der stak han af igen, så hun ringede med det samme til min far, som så kom og fandt ham. Han har tabt sig ca. 1 kg, men er ellers i hel fin stand, med halsbånd og ingen skrammer eller noget som helst. Han er helt vild udmattet, og er på vej hjem til Jylland som sagt smiley

Kommentér på:
Bortløben Chihuahua

Annonce