{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
435 visninger | Oprettet:

Så det tid til et bad {{forumTopicSubject}}

Har lige haft Buller og Bamse i bad.
Noget der sker et par gange om året eller 3 da de godt kan lugte lidt af sur r.. gg.

Tog Buller først. Kom pænt ind på toilettet og jeg viste ham ind i brusekabinen hvor han stod pænt end til han var færdig.
Det samme med Bamse. Ind og ud uden problemer.
Begge blevet frotteret med et håndklæde og begge ligger nu til tørre i deres kurv inden de skal ud på den næste gå tur.

Synes sgu det er nogle nemme hunde smiley
Eneste minus er,at man får sgu lidt ondt i ryggen af at stå foroverbøjet smiley

Er jeres hunde lige så nemme?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Så det tid til et bad
  • #2   20. nov 2012 Bobo lugter aldrig slemt men der tager jeg også håndvasken når han trænger

  • #3   20. nov 2012 Egentlig er Mille ret nem, men alligevel ender det tit med at jeg bliver næsten lige så gennemblødt som hende.. Hun er som sådan ikke bange for vand, men hun vandrer gulvet tyndslidt lige så snart man tænder for bruseren. Er begyndt at tage hende i en klassisk bonde-klipper-får-stilling, hvor jeg står og skræver over ryggen på hende, så jeg kan holde hende med benene smiley

    Ja kønt er det sgu nok ikke.


  • #4   20. nov 2012 Mine bliver vasket jævnligt, for når man er en lille langhåret hund, der får lov til at fræse gennem skidt og mudder, bliver man hurtigt lidt ulækker smiley

    De tager det heldigvis fint, og står stille når de bliver vasket og tørret. De har vist gennemskuet, at hvis de står stille, går det hurtigere og de kan få det overstået.

    Det værste er så bare, hvis man ikke lige får et håndklæde over straks når badet er færdigt, og de så ryster sig, for deres pels kan godt nok indeholde uanede mængder vand smiley


  • #5   20. nov 2012 Heidi
    det er meget forskelligt og arhængigt af hvad vi laver og årstid og vejr osv.

    Men nok med 1½-2 mdrs mellemrum. For skidt hænger bare fast i deres pels og gider ikke begrænse dem bare for at slippe for at bade dem smiley


  • #6   20. nov 2012 bad til mopsen

    dårlig dårlig samvittighed.Sjældent.
    Men p.g.a. allergi svamp,KUN i den ene pote,så bliver han sådan ca.vasket på alle 4 poter,1.gang.ugtl.med allergi shampoo.
    Men han griser sig heller ikke så meget,når jeg ser på ham,
    MEN,når jeg vender ryggen til ,så får han "mudderbadet".

    sådan et hundeliv

    hilsen
    vibeke


  • #7   20. nov 2012 Albert er ikke glad for vand, men var i bad første gang da vi havde haft ham ca 1 mdr. Tror han har været i bad 1 til 2 gange årligt siden, efter at ha rullet sig i møg. Han finder sig fint i det.

Kommentér på:
Så det tid til et bad

Annonce