en tråd vi har haft før ? -.- {{forumTopicSubject}}
Man ser det gang på gang at der er nogen der opretter en tråd, og efter meget kort tid er den er en der skriver
"det har vi snakke om før, søg efter det på bla bla bla"
Det er da en stor hjælp at man kan gå ind og læse om det andre har skrevet om, men hold kæft der er meget LORT man skal læse igennem,
Derfor kan det altså være rart at oprette en "ren" tråd hvor man kan overskue det lidt mere og følge med og spøger under vejs,,
Plus i de gamle tråde kan man tit og ofte læse Mange opslag man ikke kan bruge til noget, efter som vi lære af hinanden her inde og måske ikke lige har ret i det vi troede var rigtigt
Igen er det godt med en ny tråd så jer der skrev med i den "gamle tråd" kan forklare os andre hvad i blev "enig" om..
Giver det nogen mening ??
(skriver det her fordi at nogen gange lyder det næsten som om det er forbudt at skrive en tråd om noget andre har hørt / set før, og jeg mener ikke det er sådan det skal være, vi skal alle sammen have love til at være her)
nov 2005
Følger: 41 Følgere: 55 Hunde: 6 Emner: 431 Svar: 5.947
nov 2007
Følger: 14 Følgere: 13 Hunde: 1 Emner: 172 Svar: 923
jun 2007
Følger: 2 Følgere: 16 Hunde: 3 Emner: 71 Svar: 912
Der er jo ikke nogen grund til at oprette emne der allerede er oprettet lidt længere nede på forsiden - man må godt tænke selv
Så handler det ikke om at nogen har gjort noget forkert, men det er da irriterende at et helt forum bliver spammet på den måde - når det kunne være undgået ved at nogle af brugerne bare lige kiggede på forsiden inden de oprettede emner..
nov 2007
Følger: 14 Følgere: 13 Hunde: 1 Emner: 172 Svar: 923
for så mange er der alligevel ikke,
nov 2005
Følger: 41 Følgere: 55 Hunde: 6 Emner: 431 Svar: 5.947
Jeg er her inde mange gange om dagen, i mine pauser om aftenen osv. så skal jeg da <i>lige</i> ind og se om der er sket noget spændende, eller der er nogle gode emner.
Og at der så hver gang man klikker sig ind, er et nyt emne om det samme, er da lidt irriterende efter min mening.
Man har da intet gjort forkert "bare fordi" man opretter et emne som har været oppe mange gange før, man bør måske bare lige skimte forum før man opretter emnet, det er vel heller ikke svære?!
en tråd vi har haft før ? -.-