{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
844 visninger | Oprettet:

En sjov oplevelse {{forumTopicSubject}}

Jeg havde en sjov oplevelse her den anden dag. Vi har en dans svensk blanding med mops. Jeg går i Spar som jeg plejer og tager hunden med så han kan blive krudtet af. Vi har på dette tidspunkt en flex line som han er glad for at gå med. Jeg går i Spar fordi vi skal have gæster om aftenen. Jeg stiller ham udenfor da jeg ikke skal være væk mere end max 15 min. som jeg har gjort så mange gange før.
Jeg køber det jeg skal have og bevæger mig op mod kassen med alle mine vare. Jeg betaler for mine vare og kan pludselig mærke noget der kradser på mit ben. Her sidder vores hund og kigger nærmest op på mig og spørger hvornår jeg er færdig med at handle. Han har gnavet sin snor over og er derefter gået i Spar for at lede efter mig. han ligger sig dernæst hen over mine fødder.
Det kunne være gået helt galt men vi har lært lektien nu...
Nu til mit spørgsmål: Kan man få en ny frontdel til en standard flexline?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  En sjov oplevelse
  • #1   22. nov 2012 Sødt, men tror du skal købe en ny. smiley

  • #2   22. nov 2012 HAHA sorry, men minder mig om min dansk svenske gaardhund som heller ikke var så gammel og jeg var også lige gået ned til sparen og han skulle heller ikke vente i mere en 10 min han havde halsbånd og alm snor på da, jeg står og skal til at vælge slik til festen, så hører jeg lige pludselig en man råbe stop den hund, da jeg vender mig om, kommer min hvalp løbende med 180 i timen og springer lige op i armene på mig, en forpustet medarbejder spørger mig om det er min og jeg svarer ja det er det. den kom løbende udefra siger han, så kan jeg så gætte mig til at han har viklet sig ud af hans halsbånd smiley lille pus dog han havde ikke engang stået derude i 5 min hihi.

    for at svar på dit spørgsmål, så tror jeg det ikke hvis han har bidt snoren over smiley


  • #3   22. nov 2012 Kongo kom en gang ind på tankstationen vi har her i byen, han stod udenfor men havde fået snoren af krogen. Han kom lige ind og kiggede efter mig smiley

    Heldigvis var jeg lige gået ind, så opdagede ham hurtigt smiley


  • #4   22. nov 2012 Ps du bør købe en ordenlig snor og ikke en flex igen, så det ikke sker igen.

  • #6   4. feb 2013 Det har jeg også prøvet... Passede en hest i sommers, og syntes det var hyggeligt at have Mille med i stalden, istedet for hun bare skulle sidde derhjemme og glo. I starten bandt jeg hende med flexlinen inde i rytterstuen, da der her var dejligt køligt (det var jo sommer, og der var ikke mulighed for at jeg kunne binde hende i skyggen uden for ved ridebanen.

    De fleste gange gik det smertefrit, men en dag da jeg red rundt, kunne jeg pludselig se Mille komme sjoskende ud af stalden, sådan rigtigt "Heeeeej mor.. Jeg har ikke lavet noget!" med sin allermest uskyldige mine på.... smiley Hun havde simpelthen bare bidt flexlinen over! Nå men det var ikke værre end at jeg faktisk kunne binde stumpen fra halsbåndet fast på snoren, og så var den good to go.


    Lige indtil næste gang hun gjorde det :b den frække tøs! Siden da har jeg haft en "rigtig" snor, og Mille var ikke med i stalden resten af sommeren..


Kommentér på:
En sjov oplevelse

Annonce